wyszywanie na markizecie

1. Data: 2003-09-03 14:19:30

Temat: wyszywanie na markizecie
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi niezastapieni Przyjaciele,

od lat nie wyszywalam ta technika (na tiulu albo-jak dzis sie nazywa- na
markizecie), a mam wielka ochote przypomniec sobie i cos zrobic. Czy ktos z
Was ma jakies wzory, linki lub chocby fotki takich prac?

Magda N.

1. Data: 2003-09-04 11:24:41

Temat: Re: wyszywanie na markizecie
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Nowak napisał(a):

> [...]

> markizecie), a mam wielka ochote przypomniec sobie i cos zrobic. Czy ktos z

> Was ma jakies wzory, linki lub chocby fotki takich prac?

Znam tylko jeden wzor, ktorego nauczylam sie majac 7 lat - i odtad chyba
datuje sie moje zainteresowanie robotkami. Tylko nie wiem, w jaki sposob go
opisac, bo ...pokazano mi to "naocznie" i tylko tak to umiem robic. Czy to by
Cie interesowalo? Moge ew. zeskanowac gotowy wyrob, i probowac to opisac?

Aha, tylko to nie jest chyba na tiul (ktory ma splot 6katny) tylk bardziej na
kwadrat/prostokat - takie "markizety" tez sa.

Na pewno jest tego wiecej, ale jakos nigdy potem nie mialam okazji sie z tym
spotkac. Moze ktos sie jeszcze znajdzie?

Pozdrawiam serdecznie,

Anna

1. Data: 2003-09-04 12:35:37

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli mozesz, to zeskanuj kawalek. :-)
Moze to inny wzor, niz ten, ktoryznam?
Dzieki,
Magda N.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-09-04 13:15:51

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tiul wyraźnie różni się od markizety. Tiul ma oczka,
podobny do firanki bez wzorów, a markizeta, to cieniutka
tkanina, ale o dość scisłym splocie.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-09-04 14:41:23

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Z. <m...@w...pl> napisał(a):

> Tiul wyraźnie różni się od markizety. Tiul ma oczka,

> podobny do firanki bez wzorów, a markizeta, to cieniutka

> tkanina, ale o dość scisłym splocie.

> Mira Z. (Wrocław)

Calkowicie sie z tym zgadzam, tylko...panie w sklepie z materialami (Kanwa,
ul. Kollataja W-w) mianem markizety okreslaja te firanke bez wzorow, i chyba
nie one jedne. Stad to zamieszanie.

A tiul, ten prawdziwy jest z pewnoscia 6-cio katny!

Ten >>moj wzor<< jest na cos w zalozeniu "prostakatnego". Czyli raczej nie na
tiul?

W kazdym razie, zeskanowalam i wyslalam.

Pozdrawiam serdecznie,

Anna

1. Data: 2003-09-04 21:34:05

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

M.Nowak <e...@w...pl> napisał(a):

> Jesli mozesz, to zeskanuj kawalek. :-)

> Moze to inny wzor, niz ten, ktoryznam?

Doszlo?

A.

1. Data: 2003-09-05 09:51:35

Temat: Re: wyszywanie na markizecie- Huck style embroidery
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dawalo mi to spokoju, i znalazlam:

to wyszywanie na tiulu/markizecie/etc. po angielsku nazywa sie : Huck .

Albo Swedish style.

Po wpisaniu do wyszukiwarki mozna znalezc odnosniki etc.

Pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-09-05 09:53:22

Temat: Re: wyszywanie na markizecie- Huck style embroidery PS
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj !

mialam dopisac ze "huck fabric" troche sie rozni od markizety, tylko sama
technika nadaje sie do obydwu. No teraz juz wszystko powinno byc jasne.

A.

1. Data: 2003-09-14 09:36:14

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
od 3 lat kupuje w Empiku czasopismo Rakam Wloskie i od czasu do czasu
pojawia sie w nim wyszywanie na na markizie lub tiulu.Pare dni temu ponownie
odwiedzilam Empik i po raz pierwszy widzialam jakies nowe Wloskie czasopismo
niestety nie pamietam tytulu.Wzorki byly przepiekne niestety ceny tez 35
zl.Koniecznie rozgladaj sie po Empikach tam mozesz w spokoju prejzec prase i
wybrac co cie interesuje.Jesli nadal masz malo wzorow napisz a priva moze
cos Ci zeskanuje.
Marzena

znowu się chwal
(xxx) Lanarte Sara Monna na meilo