wywar ze śliwek - zaparcia - jak robić

1. Data: 2004-01-11 17:37:45

Temat: wywar ze śliwek - zaparcia - jak robić
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś kiedyś podawał przepis na wywar z suszonych śliwek, który miał pomagać
przy zaparciach. Zalewało się to chyba wieczorem i piło rano. Ma ktoś
konkretne informacje ile tych śliwek i czy zalewa się tylko wodą czy z
jakimś dodatkiem?

D.

2. Data: 2004-01-11 18:05:39

Temat: Re: wywar ze śliwek - zaparcia - jak robić
Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. wrote:
> [...]
> pomagać przy zaparciach. Zalewało się to chyba wieczorem i piło rano.
> Ma ktoś konkretne informacje ile tych śliwek i czy zalewa się tylko

Czy zaparcia maja naprawde cos wspolnego z uroda?????

--
star

3. Data: 2004-01-11 18:58:43

Od: "Marchewka" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star"
> Czy zaparcia maja naprawde cos wspolnego z uroda?????

Ale z medycyną dużo... :-)

Dorotko, chyba wystarczy zalać kilka śliwek wrzątkiem. Albo po prostu jeść
same. :-)

Pozdrawiam!
Iwonka

4. Data: 2004-01-11 19:13:24

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <m...@N...pl>

> Dorotko, chyba wystarczy zalać kilka śliwek wrzątkiem. Albo po prostu jeść
> same. :-)

a tak na marginesie, to okropienstwo. nie znam nikogo, kto lubi kompot,
czy tez wywar z suszonych sliwek. afee... ;-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

5. Data: 2004-01-11 19:15:24

Od: "Kaśka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przy zaparciach. Zalewało się to chyba wieczorem i piło rano. Ma ktoś
> konkretne informacje ile tych śliwek i czy zalewa się tylko wodą czy z

Podaję Ci przepis wg Tombaka : wieczorem zalewamy 10 śliwek wrzątkiem, rano
na czczo piemy i zjadamy śliwki. Stosując to przez 10 dni oczyszczamy
jelita.
Stosowałam. Czyści skutecznie i co ważne prawie bez bólu / w przeciwieństwie
do innych środków/. Ale do południa trzeba siedzieć w domu bo można
niezdążyć do WC.
Pozdr. Kaśka

6. Data: 2004-01-11 19:20:10

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Ale z medycyną dużo... :-)

Mhm, wiec zdecydowanie NTG...

--
star

7. Data: 2004-01-11 19:24:08

Temat: [OT] wywar ze śliwek - zaparcia - jak robić
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psychik wrote:

> a tak na marginesie, to okropienstwo. nie znam nikogo, kto lubi
> kompot, czy tez wywar z suszonych sliwek. afee... ;-)

Ale kompot z suszu na wigilie jest pyyycha !!!

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

8. Data: 2004-01-11 19:25:45

Temat: Re: [OT] wywar ze śliwek - zaparcia - jak robić
Od: "Tomasz Zaród" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale kompot z suszu na wigilie jest pyyycha !!!

Jest fantastyczny. Znam kilkanascie osób, które uwielbiaja kompot z suszu
owocowego (np. sliwki, czaem z dodatkiem jabłek)
Ola

9. Data: 2004-01-11 19:28:12

Od: "Tomasz Zaród" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś kiedyś podawał przepis na wywar z suszonych śliwek, który miał
pomagać
> przy zaparciach.

Kompot to kompot - garśc sliwek, trochę wody trochę cukru...:)
Na zaparcia moga byc tez sliwki kalifornijskie. Zjadasz 3 rano i popijasz
woda (np. z miodem). Potem sniadanie. Przy regularnym stosowaniu nie masz
zaparć ani biegunki (chyba, ze zjesz kilogram;-)
Ola (z komputera męża)

10. Data: 2004-01-11 19:29:39

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> Mhm, wiec zdecydowanie NTG...

Chyba komuś grupy się mylą.....
Hallooooo..............
tu pl.sci.medycyna ;))))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

zerwane wiazadelko...
hemoroidy - leczenie
supracyclin doxycyclinum
Czy można się ubezpieczyć od leżenia szpitalnego
reumatyzm - badania krwi - krotkie