wzdęcia a chleb razowy

1. Data: 2005-04-15 13:11:58

Temat: wzdęcia a chleb razowy
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko : od dłuższego czasu wcinam tylko chleb razowy - jedna
kromka dziennie na sniadanie, kolacji nie jadam, wiec na tej jednej
porannej sie konczy. Wieczorami za to mecza mnie okropne wzdecia. Czy to
mozliwe, ze wlasnie ten chlebek je wywoluje? Lekarz przepisal mi lek na
wzdecia, dosc drogi,nazwy nie odczytam na recepcie...Jesli ktos mial ten
sam problem przy spozywaniu tegoz chleba i poradzil sobie z nim, bardzo
prosilabym o rade. Czy tu pomoga tylko leki i niejedzenie razowca? :-(
femme

2. Data: 2005-04-15 14:07:41

Temat: Re: wzdęcia a chleb razowy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przy spozywaniu tegoz chleba i poradzil sobie z nim, bardzo prosilabym o
> rade. Czy tu pomoga tylko leki i niejedzenie razowca? :-(

Po razowym i wzdecia, i gazy, i zgaga moze byc... Odstaw na pewien czas
razowca (lekow nie bierz), poobserwuj sie wowczas. Jesli wzdecia sa
spowodowane wlasnie chlebem razowym, to go wyeliminuj z diety. Nie widze
sensu swiadomie jesc cos co szkodzi, a na to... leki.

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-04-15 14:10:30

Od: fantom <f...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Femme napisał(a):
> [...]
> sam problem przy spozywaniu tegoz chleba i poradzil sobie z nim, bardzo
> prosilabym o rade. Czy tu pomoga tylko leki i niejedzenie razowca? :-(

Ja mialam to samo, z tym ze jadlam wiecej niz jedna kromke. Bol byl
okropny, wiec po prostu przestalam jesc chleb razowy.

4. Data: 2005-04-16 08:04:12

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie wiecie czy po chlebie grahamie objawy moga byc te same? Bo z tym
razowcem to chyba dam sobie spokoj...
femme

5. Data: 2005-04-16 09:48:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

>A nie wiecie czy po chlebie grahamie objawy moga byc te same? Bo z tym
>razowcem to chyba dam sobie spokoj...

Najlepiej sprobuj na sobie:)

6. Data: 2005-04-16 14:47:52

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej sprobuj na sobie:)

Wiem, wiem...ale juz mam naprawde dosc tych wzdec i tak sobie
pomyslalam, ze moze ktos wie...ale sprobuje!

pozdrawiam
femme

7. Data: 2005-04-16 16:41:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Femme" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wiem, wiem...ale juz mam naprawde dosc tych wzdec i tak sobie pomyslalam,
> ze moze ktos wie...ale sprobuje!

Osobiscie podejrzewam, ze bedziesz miala to samo:(
A moze zjadasz jeszcze cos czego nie podejrzewalas o powodowanie wzdec?

8. Data: 2005-04-16 18:20:14

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s wrote:

> Osobiscie podejrzewam, ze bedziesz miala to samo:(
> A moze zjadasz jeszcze cos czego nie podejrzewalas o powodowanie
> wzdec?

Tym bardziej, że indywidualnie każdemu może szkodzic w taki sposób co
innego - jeden zje garnek fasolki i nic (np. ja), a inny jabłko i będzie
przez cały wieczór umierał...

--
Pozdrawiam, Paulina
Pomóż zwierzętom - http://www.amicus.malopolska.pl/

9. Data: 2005-04-16 19:23:26

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Po razowym i wzdecia, i gazy, i zgaga moze byc...

tez o tym czytalam, ze razowiec powoduje wzdecia - ale co w nim konkretnie?

10. Data: 2005-04-16 21:23:50

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Osobiscie podejrzewam, ze bedziesz miala to samo:(
> A moze zjadasz jeszcze cos czego nie podejrzewalas o powodowanie wzdec?

Wlasnie nie zjadam nic takiego. Jak ognia unikam cebuli, szczypiorku,
kapusty, fasolki, jajek, smazonych rzeczy. Tylko ten chleb...Albo
jablka...Odstawilam i jest to podobnie (moze trochce lzejsze te
wzdecia). Tak mi dzis mama zasugerowala, ze te wzdecia zaczely sie po
przeziebieniu, podczas ktorego nalykalam sie Ascalcinu i podejrzewam, ze
ten lek wyleczyl mnie z przeziebienia, ale rozwalil watrobe. Na razie
ratuje sie Espumisanem, ale chyba bede zmuszona wykupic leki za 64 zl
(ten lek to Duspatalin Retard i to 2 opakowania od razu!Moze ktos ma
doswiadczenie z tym lekiem?)
femme

Zakażenie pochwy z Candidą.
swędzenie