wzor lanarte - szukam

1. Data: 2008-04-19 16:36:00

Temat: wzor lanarte - szukam
Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mialam upatrzony w sieci obrazek do wyszycia, byl umieszczony w albumie:
http://picasaweb.google.pl/JokeToke/Lanarte34400 , mial numer
zaczynajacy sie od 34... i byl czescia serii razem z obrazkiem nr 34400,
o takim: http://image023.mylivepage.com/chunk23/431565/268/La
narte34440.jpg
Album zniknal, a ja nie zapisalam go wczesniej, moze ktos z was kojarzy
o jaki obrazek mi chodzi i ma go w swoich wzorach i podzieli sie? (Moge
sie odwdzieczyc wzorem tego drugiego. Bede bardzo wdzieczna...

pozdrawiam
Joanna

2. Data: 2008-04-23 18:03:56

Temat: Re: wzor lanarte - szukam
Od: "maria kowalska" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeszukaj http://yolochka.narod.ru/lanarte1.htm

3. Data: 2008-04-23 18:17:55

Od: "maria kowalska" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://dump.ru/search.php?filename=lanarte&page=14

4. Data: 2008-04-24 17:11:41

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maria kowalska pisze:

> http://dump.ru/search.php?filename=lanarte&page=14

Dzieki, ale nie ma go tutaj.. wiem, ze nr zaczyna sie od 34...

pozdrawiam
Joanna

5. Data: 2008-04-25 18:36:41

Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna pisze:

> Dzieki, ale nie ma go tutaj.. wiem, ze nr zaczyna sie od 34...

Wyjdzie na to, ze gadam sama ze soba, ale co tam, wzor otrzymalam,
Radku, dziekuje bardzo!!!, jesli ktos reflektuje zapraszam na priv:-)

pozdrawiam
Joanna

wzory xxx
xxx zawieszka na drzwi WC