wzrost cisnienia

1. Data: 2006-04-23 10:03:38

Temat: wzrost cisnienia
Od: Przemek <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmierzylem sobie niedawno, z ciekawosci cisnienie. Zawsze mialem
prawidlowe, tzn. ok 120/80. Tym razem wyszlo mi 153/101. Myslalem, ze to
chwilowe, ale nastepnego dnia postanowilem znowu sprawdzic i wynik byl
163/98. Czy takie cisnienie moze byc wynikiem brania lub zmiany lekow?
Przez ostatnie pol roku przyjmowalem Sulpiryd i Mianseryne, a niedawno
odstawilem obydwa i teraz biore Zalaste. W miedzyczasie tez dosc duzo
przytylem (ok. 15kg). Czy powinienem isc z tym do lekarza, czy moze
ustabilizuje sie to po pewnym czasie od zmiany lekow? Dodam jeszcze,
ze od czasu odstawienia Mianseryny miewam bole glowy.