xxx

1. Data: 2005-05-31 19:41:54

Temat: xxx
Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry

2. Data: 2005-05-31 21:40:18

Temat: Re: xxx
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-06-01 08:16:41

Od: "jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:d7iltg$q5f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Jacek Kruszniewski
>
> --
> "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."

Salve;

Czy nie lepiej te złśliwości odłożyc: ad feliciora tempora.
Proszę pamietać, że w tej grupie powinna obowiązywać odwieczna idea
kościoła katolickiego : per aspera ad aspera.
--
J.

4. Data: 2005-06-01 09:31:37

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

From: "jagna" <n...@g...pl>
> Proszę pamietać, że w tej grupie powinna obowiązywać odwieczna idea
> kościoła katolickiego : per aspera ad aspera.
> J.

Chyba jedynie bo ad astra na pewno nie.
HuSadam

Twoje wlasne auto w zasiegu reki... >>> http://link.interia.pl/f188b

5. Data: 2005-06-01 20:05:35

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Salve;
>
> Czy nie lepiej te złśliwości odłożyc: ad feliciora tempora.

Zlośliwości ??
Jakiej - jeżeli krótka odpowiedź na dzień dobry jest złośliwością, to
przepraszam. Nie o to mi chodziło.

> Proszę pamietać, że w tej grupie powinna obowiązywać odwieczna idea
> kościoła katolickiego : per aspera ad aspera.

Ja znam: per aspera ad astra (Przez trudy do gwiazd) :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

6. Data: 2005-06-01 20:34:03

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 1 Jun 2005 22:05:35 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

> Zlośliwości ??
> Jakiej - jeżeli krótka odpowiedź na dzień dobry jest złośliwością, to
> przepraszam. Nie o to mi chodziło.

Przez ciernie do cierni? Bez sensu...

> Ja znam: per aspera ad astra (Przez trudy do gwiazd) :-)

Przez ciernie do gwiazd. :-)

Pozdrawiam
marder
--
Każdy kolejny rząd chce naszego dobra, a nam zostało go już tak niewiele...

7. Data: 2005-06-01 21:20:27

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marder" <a...@d...ci> napisał w wiadomości
> Wed, 1 Jun 2005 22:05:35 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
> działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
> [...]

cicho - bo będziesz złośliwy ;-)

> Przez ciernie do gwiazd. :-)

Aleś dokładny w tłumaczeniu, ja literacko oddaję sens, a ty od razy toczka w
toczkę ze słownikiem :-)
Musze w szachy z waćpanem pograć ;P o Pepsi :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

8. Data: 2005-06-01 21:30:41

Od: marder <a...@d...ci> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 1 Jun 2005 23:20:27 +0200, na pl.soc.inwalidzi, Jacek Kruszniewski
działając w porozumieniu ze swoją klawiaturą popełnił(a) następujący ciąg
znaków:

> Musze w szachy z waćpanem pograć ;P o Pepsi :-)

Chcesz być kilka zgrzewek do tyłu? ok :-)

Pozdrawiam
marder

--
Invitum qui servat, idem facit occidenti

9. Data: 2005-06-01 21:59:40

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaków:

> Chcesz być kilka zgrzewek do tyłu? ok :-)

no ostatnio publicznie to ja wygrałem :-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2005-06-02 05:50:58

Od: a...@i...org.pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

a kiedy i gdzie bom spragniony cudzego piwa?

> [...]
>
> Jacek Kruszniewski
>
> --
> "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."

test
www.mono-ski.prv.pl - po modernizacji ZAPRASZAM
Praca dla niepełnosprawnych, najchętniej EPI, Warszawa
szukam wolnego terminu nad morzem
Komunikacja międzyludzka wśród ON