xxx - DIM hiszpanskie oliwki?

1. Data: 2008-11-17 04:06:41

Temat: xxx - DIM hiszpanskie oliwki?
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam slonecznie i natychmiast zapytuje, czy ktoras z pan nie zna namiarow na
ponizszy obrazek?:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db489a5f52cc781f
.html
Za wszelkie schematyczne wskazowki bede bardzo wdzieczna!
Pozdrawiam serdecznie
Ula

2. Data: 2008-11-17 09:50:09

Temat: Re: xxx - DIM hiszpanskie oliwki?
Od: "Mała_Mii" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

.html
Za wszelkie schematyczne wskazowki bede bardzo wdzieczna!

Bardzo proszę tutaj jest poszukiwany obrazek:
http://galinak-9.gallery.ru/watch?ph=bmU-ZsYl

Pozdrawiam Mała_Mii

3. Data: 2008-11-17 18:36:47

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę tutaj jest poszukiwany obrazek:
> http://galinak-9.gallery.ru/watch?ph=bmU-ZsYl
>
> Pozdrawiam Mała_Mii

DZiekuje serdecznie i wdziecznie.
Niestety mam maly problem. Nie wiem jak pobrac schemat...! Nijak sobie nie koge
poradzic, czy cos przeoczylam?! Sie wgrywa jako strona internetowa i to nie
najlepszej jakosci, wielkosci. Co robie zle?!
pozdowienia sloneczne sle
Ula

4. Data: 2008-11-17 19:47:34

Od: Marek Rz <m...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl pisze:

> [...]
> poradzic, czy cos przeoczylam?! Sie wgrywa jako strona internetowa i to nie
> najlepszej jakosci, wielkosci. Co robie zle?!

Witam wszystkie Panie.

Ja również dziękuję za namiary.

Co do pobrania to kliknij lewym klawiszem myszy w sam obrazek oliwek
(powiększy się) i teraz prawy klawiszem 'zapisz jako...'. Nie musisz
dawać wstecz, wystarczy ponowne kliknięcie lewym klawiszem i pojawi się
następny obrazek i dalej czynności powtórzyć aż do ostatniego obrazka.
Można te kliknąć prawy napis pod obrazkiem, a pobieranie reszty tak samo
wygląda jak powyżej.

Pozdrawiam
Beya

5. Data: 2008-11-17 19:53:03

Od: "Mała_Mii" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie
> najlepszej jakosci, wielkosci. Co robie zle?!

Każda stronę ze schematem należy sobie powiększyć aby otworzyła się w pełnej
rozdzielczosci klikając w odnosnik po prawej stronie u dołu obrazla:
????????? ????????.Wysyłam ci wzór w pelnej rozdzielczosci na meila.

Pozdrawiam
Mała_Mii

6. Data: 2008-11-17 20:03:51

Od: Marek Rz <m...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Marek Rz pisze:

> [...]
> następny obrazek i dalej czynności powtórzyć aż do ostatniego obrazka.
> Można te kliknąć prawy napis pod obrazkiem, a pobieranie reszty tak samo

Małe sprostowanie. Kliknij na prawy napis pod obrazkiem, a reszta już
normalnie jak w opisie.

Za zamerdanie przepraszam :)
Beya

7. Data: 2008-11-18 14:00:08

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc!
Jestescie kochane!!!
duzo radosci zycze
Ula

xxx do "chomikujacych"wzory Lanarte
[XXX] Brak jednej kartki we wzorze, pomocy.
tkaniny pościelowe
[szycie] Burda Special
xxx - do milosniczek Lanarte, acz nie tylko z prosba