xxx dla lalek szukam

1. Data: 2005-10-09 19:08:28

Temat: xxx dla lalek szukam
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Babki złote!

Zachciało mi się domków dla lalek i lalkowych wnętrz.
Zbierałam je już od dawna i nawet jeden wyszyłam taki wiktoriański, ale jak
się zabrałam za następne - a miałam całą kolekcję - okazało się że wszystko
jest do wyrzucenia!! Niewyraźne, zamazane i za małe - kompletnie nie do
użycia.
One tu już "chodziły" na naszej grupie ze skrzyneczki do skrzyneczki, ja je
też od kogoś dostałam, ale jak powtarzam - do niczego się nie nadają.
Zerknijcie kochane czy macie może gdzieś jakieś ładne domki dla lalek. Marzy
mi się cała jedna ściana w domeczkach dla mojej królewny ( a na święta
zamawiam u stolarza taki prawdziwy, duży, otwierany!!).
Pięknie dziękuję z góry,

Joe

2. Data: 2005-10-11 18:36:14

Temat: Re: xxx dla lalek szukam
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-10-11 18:50:33

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

nie wiem co sie stało, kliknełam dobry adres a wyszlo allegro

4. Data: 2005-10-11 18:52:44

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi się cała jedna ściana w domeczkach dla mojej królewny ( a na święta
> zamawiam u stolarza taki prawdziwy, duży, otwierany!!).

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15998&o
b=0

5. Data: 2005-10-11 19:03:11

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zachciało mi się domków dla lalek i lalkowych wnętrz.

Tu są wnętrza
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=79055

Pozdrawiam Iwa

6. Data: 2005-10-11 20:30:00

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu są wnętrza
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=79055
>
> Pozdrawiam Iwa

No i szlag trafia człowieka, bo wzorki są DOKŁADNIE takie jak wymarzyłam,
tyle że kompletnie nie do rozczytania!!!!!
Spróbuję napisać do właścicielki albumu, może ma lepsze, może te to tylko na
zanętę...

Dzięki Iwa,

Joe

xxx poszukuję hipopotamów dla chorego dziecka
xxx Szukam dalii w koszyku
Sleepy Popcorn Birth Sampler
Szydełkowe dzwonki
[inne] link