xxx poszukuję hipopotamów dla chorego dziecka

1. Data: 2005-10-09 17:38:08

Temat: xxx poszukuję hipopotamów dla chorego dziecka
Od: "Gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaaaaaaaaaaaaaardzo gorąco proszę o podanie namiarow lub przesłanie mi wzorów
hipopotamów, mogą być dziecięce i inne. Potrzebuję je na obrazki dla bardzo
chorego dziecka przyjaciółki. Obiecałam je wyszyć dla poprawienia humorku
małego chłopca. A w swoich zbiorach znalazłam tylko jednego. Kochani, liczę na
waszą pomoc. Z góry serdecznie dziękuję nawet za najmniesze wzorki.

2. Data: 2005-10-09 20:57:12

Od: "Gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuje Gosi B. za pięknego hipcia.

3. Data: 2005-10-10 21:26:47

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, chcę wam wszystkim bardzo, bardzo serdecznie podziękować za wzory
hipciów - te prawdziwe afrykańskie w oparach zachodzącego slońca Afryki, oraz
te cudne, słodkie hipcie (od Ani). Nie sądziłam, że na tak duży odzew mogę
liczyć. Są jeszcze wśród nas dobrzy ludzie. Kłaniam się nisko - czapką do
ziemi, po polsku. Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

xxx Szukam dalii w koszyku
Sleepy Popcorn Birth Sampler
Szydełkowe dzwonki
[inne] link