xxx haft ukraiński

1. Data: 2003-02-15 19:55:53

Temat: Re: xxx haft ukraiński
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak wykonać taki haft, jakie stosuję się w tym przypadku sciegi, nici,
> Ja jestem kompletnym laikiem w tym temacie, czy ktoś może napisać od zera jak
> wykonać???
> Bardzo mi się te hafty podobają
> Ewka

No to sa hafty krzyzykowe, wiec krzyzykiem, jak nie robilas nigdy to sie nie
martw - proste jak drut. W kazdej ksiazce, gazetce, stronce jest scieg
krzyzykowy. A haftuje sie na kanwie, albo plotnie (mi sie podoba najbardziej na
szarym plotnie)
pozdr
annaweronika
(poznanianka, sercem ukrainianka :)

1. Data: 2003-02-17 09:01:03

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Feb 2003 17:52:43 +0100, "Anulka"
<s...@p...onet.pl> wrote:

>Witam wszyskich serdecznie:))

Witaj,
Tego haftu akurat nie znam, więc nie pomogę,
ale mam malutką prośbę o lekką zmianę nicka, żebyśmy się nie
myliły grupie :-)))

Pozdrawiam,
Anula :-)

1. Data: 2003-02-17 17:50:24

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" napisał w wiadomości:
> Witaj,
> Tego haftu akurat nie znam, więc nie pomogę,
> ale mam malutką prośbę o lekką zmianę nicka, żebyśmy się nie
> [...]

Sądzę, że jest lekko inny, Ty jasteś Anula, a ja Anulka:)))

Anulka

Z okazji Walentynek
stronki
Taniej niż w Hoby Studio