xxx i płaski - poszukuj

1. Data: 2004-08-21 09:21:25

Temat: xxx i płaski - poszukuj
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

... nie da się ukryć ... wciągnęło mnie na maksa :-)

Kiedyś haftowałam tylko płaskim, później zarzuciałam z braku czasu a teraz
wróciłam bo jest mi coś niezbędnie potrzebne by odreagować po dzieciach
(bliźniaki).
I popełniłam pierwsze xxx ... aniołki prześliczne, z których jestem bardzo dumna
;-)

Uśmiecham się pięknie i proszę o schematy:
* dziecięce różne (Kubusie czy te żółciusieńkie kaczki) (troche wzorów dostała od
Gohy ale wraz z przeinstalowaniem systemu odleciały w niebyt),
* The Ball - Helene Tran
* kwiatowe aniołki - Flower Fairies
* maki, rumianki i inne ... na obrusy (moga być płaskie i xxx).

Pozdrawiam
MOLNARka ... aktualnie wisienki na spodenkach dla bliźniaka II

1. Data: 2004-08-21 13:37:15

Temat: Re: xxx i płaski - poszukuj
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to puszczam jeszcze raz te same maile co wczesniej...
pozdrawiam :o)

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

1. Data: 2004-08-21 13:44:29

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał

> no to puszczam jeszcze raz te same maile co wczesniej...
> pozdrawiam :o)

Gosiu, głównie Kubusia, te kaczki i misie + myszka Miki farmerska - resztę mam.

Dziękuję :-)

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2004-08-22 15:15:42

Od: "Marek Chojnowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć własnie przeczytałam Twój posta i odpisuję
Mozesz wejść na www.aramis.free.pl i zobacz jak Ci się coś spodoba to
większość wzorków mam. To moje hafty.
Pozdrawiam Cię tylko na tej stronie jest mój właściwy adres zwrotny bo tego
posta wysyłam z grzecznosciowej poczty.....wakacyjnej.
Aramisek

[szydelko] pomocy przy wzorze
Czy ktos zamawial?
xxx dziewczynki / aniołki