[xxx] jaki nr igły do jakiej aidy ?

1. Data: 2005-02-02 12:39:42

Temat: [xxx] jaki nr igły do jakiej aidy ?
Od: "Mimi X" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam na oko no i teraz mam za grube igły :(
Mam aide 14 - igły nr 20.

Pozdrawiam :)
Monika

1. Data: 2005-02-02 13:30:46

Temat: Re: [xxx] jaki nr igły do jakiej aidy ?
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi X" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Kupiłam na oko no i teraz mam za grube igły :(
> Mam aide 14 - igły nr 20.
Ja do 14-tki używam igieł nr 24. (do 16-tki 26)

Pozdrawiam
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2005-02-02 13:37:20

Od: "Mimi X" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję !:)
Jestem bardzo, bardzo początkująca, dlatego takie pytania...
A możesz mi jeszcze powiedzieć których igieł używasz - bo z tego co wiem są
tępe i ostre. które lepiej wybrać ?

1. Data: 2005-02-02 19:15:11

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi X" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A możesz mi jeszcze powiedzieć których igieł używasz - bo z tego co wiem

> tępe i ostre. które lepiej wybrać ?

Myślałam, że do haftu krzyżykowego to tylko tępe? :)
Ja używam tępych. Do Aidy14 igieł 24, do Aidy 18 igieł 26, a do Aidy 16
jedną z dwóch :) Tylko nie w każdej pasmanterii można je kupić - mąż
ostatnio zadziwiał panie w bydgoskich pasmanteriach - nie dość, że facet o
jakieś dziwne rzeczy pyta, to jeszcze sobie byle czego sobie wcisnąć nie
daje ;)

Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2005-02-03 07:16:46

Od: "Mimi X" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już mam :) Wczoraj mąż mi kupił :D Igły tępe nr.26 (bo 24 nie było).
Są super. Wyszywa się nimi świetnie - o wiele łatwiej niz zwykłą igłą ,pewnie
dlatego , że są takie cieniutkie.

Pozdrawiam :)
Monika

Doradźcie