[xxx] pytania poczatkujacej :)

1. Data: 2003-08-22 21:21:31

Temat: [xxx] pytania poczatkujacej :)
Od: LaKasia <m...@t...torun.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wybralam sobie juz pierwszy wzorek do wychaftowania, ale
musze sie Was jeszcze o cos spytac:
1. Jesli w niektorych kratkach jest narysowany taki malutki
symbolik koloru to znaczy, ze mam zrobic tylko pol krzyzyka?
2. Dwie nitki muliny- czy to znaczy, ze mam wybrac z tej
zwylkej nici dwie takie cieniutkie niteczki? Czy to nie
bedzie przeswitywalo?
Przepraszam, ze zadaje Wam takie banalne pytania, ale po
prostu nigdy jeszcze nie bawilam sie krzyzykami:)))))
Pozdrawiam
Kasia (Torun)

1. Data: 2003-08-23 05:51:34

Temat: Re: [xxx] pytania poczatkujacej :)
Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaKasia"
> 1. Jesli w niektorych kratkach jest narysowany taki malutki
> symbolik koloru to znaczy, ze mam zrobic tylko pol krzyzyka?
Najczesciej oznacza to wlasnie pol krzyzyka, szczegolnie gdy do wzoru nie ma
opisu, ktory wyjasnialby to.
A skad masz wzor? Jezeli z gazety o hafcie,
to taki wstepny opis moze sie znajdowac w dowolnym miejscu gazety,
bo dotyczy wszystkich schematow,
wiec najpierw cala trzeba przeszukac.
> 2. Dwie nitki muliny- czy to znaczy, ze mam wybrac z tej
> zwylkej nici dwie takie cieniutkie niteczki? Czy to nie
> bedzie przeswitywalo?
Przeswitywac nie powinno,
szczegolnie jezeli wybralas kanwe, czy material,
ktory oni proponuja.
A mulina wlasnie dlatego jest rozdzielna,
zeby liczbe nitek dopasowac do "liczenia" kanwy.
> Przepraszam, ze zadaje Wam takie banalne pytania, ale po
> prostu nigdy jeszcze nie bawilam sie krzyzykami:)))))
Zycze wciagajacej i uzalezniajacej zabawy:-))))))))
Kaja z Bydgoszczy

OT WWW.robotki.reczne.pl
OT wirus
nietypowe... (szklane malowane)