xxx storczyk i kaktusy - prośba o schemat

1. Data: 2010-05-30 19:28:06

Temat: xxx storczyk i kaktusy - prośba o schemat
Od: Stryjenka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie po baaardzo długije przerwie i jak zwykle mam
prośbę...

Czy któraś z Was mogłaby mnie poratować wzorami xxx
1. storczyka (najlepiej wąskiego a długiego) - po remoncie przedpokoju
aż się prosi, żeby coś pięknego powiesić dla ozdoby na wąską ścianę
międzi drzwiami,
2. kaktusów w doniczkach - to dla córci, która stała się ich zapalonym
hodowcą.

Przeszukiwałam grupę i net, ale linki, które znalazłam były już
nieaktualne, albo trafiałam na puste chińskie strony, których nie
umiałam otworzyć. A może jestem tak nieporadna, że nie potrafiłam
znaleźć :(

Będę niezmiernie wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie
Stryjenka

2. Data: 2010-05-30 20:36:42

Temat: Re: xxx storczyk i kaktusy - prośba o schemat
Od: "Agnieszka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro poszukam w swoich zasobach. Dziś już nie mam siły.
Pozdrawiam
Agnieszka (również po dłuuugiej przerwie)

3. Data: 2010-05-31 08:09:14

Od: Stryjenka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wobec tego uzbrajam się w cierpliwość :)
Stryjenka

4. Data: 2010-05-31 12:38:42

Od: "Anieszka" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam na adres prywatny to co miałam, mam nadzieję że się nadadzą. Storczyk
ma niestety tylko rozpiskę nici Anchora.
Aga

Wobec tego uzbrajam się w cierpliwość :)
Stryjenka

Spotkanie w Krakowie sa fotki :)
Chorzów -giełda minerałow
sweter łatwy i ładny
test
[ot] spotkanie robotkowe w krakowie - maj 2010