xxx sweet sentiment- Dimensions 2447

1. Data: 2003-09-06 12:12:39

Temat: xxx sweet sentiment- Dimensions 2447
Od: "sylwia" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, czy znacie ten wzor? Szukam go juz barzo dlugo. Niestety
jego juz nie ma w sklepach. Czy ktos go zna?
To nie sa krzyzyki, tylko pol krzyzyki.
Chetnie zaplace za ten wzor.
Pozdrawiam
Sylwia
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=500
&id=22327

Dimensions Sweet sentiment
and last. Thank you. Kora
2447 Sweet Sentiment- Dimensions- needlepoint1.
´ËÖ÷&Igrave;â&Iuml;&agrave;&sup1;&Oslash;Í&frac14;&A
Elig;&not;&Egrave;ç&Iuml;Â&pound;&ordm;
screen.width-333)this.width=screen.width-333" border=0 dypop="°´´ËÔÚ&ETH;´°
&iquest;Úä&macr;&Agrave;&Agrave;Í&frac14;&AElig;&not
;">

1. Data: 2003-09-06 16:46:40

Temat: Re: xxx sweet sentiment- Dimensions 2447
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sylwia <s...@a...com> napisał(a):

> Dziewczyny, czy znacie ten wzor? Szukam go juz barzo dlugo. Niestety

> jego juz nie ma w sklepach.

Jest!

np. tu:

http://members.fortunecity.com/ivacrafts/dn.htm

za 30 dolarow, co nie jest drogo za calosc (welne +wzor)!

Pozdrawiam

Anna

1. Data: 2003-09-07 00:57:28

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, to juz tez odkrylam i do nich pisalam, ale moje eMaile ciagle wracaja.
Cos jest nie tak z ich skrzynka.
Pisalam nawet bezposrednio do Dimensions, ale oni tez mi nie moga pomoc- is out
of print.
Ale mimo tego dzieki za pomoc. Bede szukac dalej. Mam nadzieje, ze kiedys
dostane to na eBayu
Pa
Sylwia

1. Data: 2003-09-07 06:53:19

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
> of print.
> Ale mimo tego dzieki za pomoc. Bede szukac dalej. Mam nadzieje, ze kiedys

Podeślij fotkę, bo na tych "skośnookich" nie chce mi się rejestrować i nie
wiem, o co chodzi ;-)))

Pozdrówki,
Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-09-07 06:57:07

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<sylwiaseyler napisał(a):

> Aniu, to juz tez odkrylam i do nich pisalam, ale moje eMaile ciagle wracaja.

Sproboj moze na zwykly adres (podany ponizej email)?

Jest tez wyszukiwarka wzorow, mam adres, ale bede miala dostep dopiero w
poniedzialek, jesli nikt Ci nie pomoze, to przeszukam i napisze.

Anna

1. Data: 2003-09-07 11:04:43

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Krysia,
wyslalam Ci na priv. fotki, ale niestety wszystko wraca. probowalam ten obrazek
wsadzic na forum, ale mi sie tez nie udalo.Mozna w ogole na naszym forum
wystawic fotki?
na razku
sylwia

1. Data: 2003-09-07 11:08:29

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, probowalam, na wszystkie ich eMaile i nic.Wydaje mi sie, ze ta firma juz
nie istnieje. Weszlam na ich Newsy i pokazaly sie wzory z 1999 roku.
Ale ta wyszukiwarka wzorow mnie interesuje.Jest to cos takiego jak np.
wyszukiwarka muzyki w internecie???

:-) sylwia

1. Data: 2003-09-07 11:19:01

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@a...com> napisał(a):

> [...]

> nie istnieje. Weszlam na ich Newsy i pokazaly sie wzory z 1999 roku.

> Ale ta wyszukiwarka wzorow mnie interesuje.Jest to cos takiego jak np.

Niezupelnie, to jest firma, z ktora mam kontakty (nie internetowa).

Ale wyszukiwarki w internecie tez sa, np:

http://crosstich.about.com/mbody/htm

Jakis czas temu Zweigart wydal broszurke z mnostwem linkow w sieci

pt. Cross stich gallery webside guide.

Mam ja, tylko nie mam czasu - zeby to jakos udostepnic...

Czasami musze jednak pracowac...

Anna

1. Data: 2003-09-07 11:25:53

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@a...com wrote:
Mozna w ogole na naszym forum
> wystawic fotki?
> na razku
> sylwia

Technicznie można, ale nie należy tego robić (w ogóle na grupy
dyskusyjne nie wysyła się załączników, chyba że ma napisane, że można-
jak dotąd znam tylko jedną taką grupę). Załącznik powoduje, że post jest
wiele, wiele razy większy i ściąga się przepotwornie długo (nawet
jeśli masz stałe łącze), a właściciele modemów w najlepszym razie
powiedzą Ci, co o tym myślą(a to zwykle nie nadaje się do cytowania), a
w najgorszym wyślą list do abusa i Twoja kariera w sieci się skończy.
Jeśli chcesz pokazać to zdjęcie, zawsze możesz powiesić je na jakimś
webshotsie, albo innym serwerze z albumami (nawet onet ostatnio coś
takiego umożliwia), albo po prostu założyć sobie konto na stronę www i
tam to umieścić. Każdy zainteresowany będzie sam mógł to sobie obejrzeć.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-09-07 12:01:01

Od: "" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

-w najgorszym wyślą list do abusa i Twoja kariera w sieci się skończy.

Chyba jestem tepa, ale kto to jest abus??????Nie rozumiem tego zdania
:-) sylwia

3D Haftowanie
Może ktoś wie?
ciut OT: kolory po węgiersku