xxxszukam i szukam

1. Data: 2004-08-20 20:55:07

Temat: xxxszukam i szukam
Od: "mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie dziewczyny po urlopach. Zapewne z nowymi pomysłami i zapałem do
dalszych robótek. Poszukuję wzorów do tych boskich istot. Wprawdzie kiedyś już
poruszałam ten temat, ale bez odzewu. Proszę o pomoc
www.candamar.com/donagelsinger.html
Mania

1. Data: 2004-08-20 22:26:25

Temat: Re: xxxszukam i szukam
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Obejrzalam te Twoje obrazki ale wydaje mi sie, ze ich od nikogo nie dostaniesz.
Sa one umieszczone na stronie "embellished cross stitch kits"co mozna
przetlumaczyc jako dekorowanie zestawow krzyzykowych.Otoz Amerykanie maja
takie formy wyszywania dla bardzo leniwych: robia na kanwie nadruk rysunku i
zostawiaja tylko troche wolnej powierzchni na krzyzyki.Wydaje mi sie, ze
wlasnie te prace sa tak wykonane.W aniolkach tylko sukieneczki sa do wyszycia,
a wszystko inne to druk na kanwie.
Ja sama jak zaczynalam haftowac to sie "nacielam".Zamowilam sobie zestaw i
dostalam : ladnie nadrukowana kanwe z malutkimi kwadracikami do dohaftowywania,
nicmi i ilgelka.
Wydaje mi sie, ze sie nie myle.Przyjrzyj sie dokladnie tym aniolkom i innym
pracom z symbolem ECX.
Pozdrowienia
dorota

gdzie szukać stron o szydelłkowaniu ale po polsku
xxx bratki -gdzie schemat do tego?
[druty] ponczo
[szydelko] ale suksienki !!!
druty - dla początkujących