xxxx orgnizer

1. Data: 2004-12-10 10:01:00

Temat: xxxx orgnizer
Od: "Gosias" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko. Gdzie mozna zakupic pudełko na muliny? tak by zawsze miec z
nimi porzadek? Dzieki za radę!
Pozrdro Gosia z Lublina

1. Data: 2004-12-10 10:53:01

Temat: Re: xxxx orgnizer
Od: "Agata [Lublin]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosias <g...@s...pl> napisał(a):
W "Bocianie" C.H. T.Zana, ale tam jest strasznie drogo, szkoda bo fajne
rzeczy mają :(
może pogadamy? GG 7104529

1. Data: 2004-12-10 16:45:35

Od: "Majkii" <m...@n...wp.bzdet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Gosias" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanko. Gdzie mozna zakupic pudełko na muliny? tak by zawsze miec z
> nimi porzadek? Dzieki za radę!
> Pozrdro Gosia z Lublina

Ja osobiście kupiłam sobie w Geancie takie plastikowe pudełko z
przegrudkami - takie co są dla facetów na śrubki :). Nie jest to w
prawdzie typowe pudełko na mulinę, ale naprawdę nieźle zdaje egzamin. Poza
tym są o wiele tańsze. Spokojnie mieszczą się w nim specjalne kartoniki,
na które nawija się mulinę. Wcześniej wzięłam ze sobą taki kartonik na
miarę, żeby nie kupować pudełka w ciemno. I udało się :). Od ręki
dokonałam zakupu, a potem wzięłam się do robienia porządków w mulinach. Do
dziś jestem z wyboru zadowolona, a i porządek jaki jest fju fju ....

Pozdr
Gosia

1. Data: 2004-12-10 17:49:52

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cpbs4q$cap$1@news.lublin.pl,
ktoś podpisujący się Gosias chciał powiedzieć, że:
> Mam pytanko. Gdzie mozna zakupic pudełko na muliny? tak by zawsze
> miec z nimi porzadek? Dzieki za radę!

Gosiu, zerknij do archiwum - znajdziesz tam masę pomysłów :)
Pudełka z Tesco dla majsterkowiczów, pudełka po Ferrero Rocher, woreczki na
klisze + rzecz jasna pudełka "domyślnie" na to przeznaczone - to chyba tylko
część :) Dużo zależy jak chcesz przechowywać mulinki...

--
Aneczka

[szydeklo] chwale sie ale bez zdjecia :(
prace ręczne dla dzieci -pomysły do szkoły
hymn twórców i rękodzielników
hardangerowe aniołki- foto
Gdynia - po spotkaniu