z listy dyskusyjnej..

1. Data: 2002-02-10 22:51:30

Temat: z listy dyskusyjnej..
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ciekawa forma sexu...
jak mozna sie dostac do macicy przez kanal szyjki to ja nie wiem...
ja przy lyzeczkowaniu zawsze mam problemy z wlozeniem lyzki 10 czy 12 a on
penisa tam wlozyl... chyba ze ma cienkiego jak wlos...<

Witam
W zwiazku z Twoja wypowiedzia chcialabym zapytac:
czy mozliwe jest przy lyzeczkowaniu macicy (czeste krwotoki), zakazenie
pacjentki wirusowym zapaleniem watroby typu C (HCV +)?
Pozdrawiam
Ula
ps.odpowiedz na priv, bardzo prosze, jesli oczywiscie znajdziesz chwilke:)

2. Data: 2002-02-10 23:12:09

Temat: Re: z listy dyskusyjnej..
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Ula
> ps.odpowiedz na priv, bardzo prosze, jesli oczywiscie znajdziesz

jak juz cytujesz posty z innych grup to przynajmniej cytuj w calosci...
a jak chcesz odpowiedz na priva to po co wogole wysylasz na grupe zamiast na
priva???
odpowiedz poszla na priva...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-02-11 23:55:33

Temat: Odp: z listy dyskusyjnej..
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak juz cytujesz posty z innych grup to przynajmniej cytuj w calosci...
> a jak chcesz odpowiedz na priva to po co wogole wysylasz na grupe zamiast
> [...]

Po pierwsze cytat wyslany przeze mnie nie jest z innej grupy tylko z tej
wlasnie, slowa zostaly napisane przez Ciebie i wyslane tutaj dn.2.02.2002 o
godz. 23.08. w odpowiedzi do watku pt: "czy mozna uszkodzic macice podczas
stosunku".
Wywnioskowalam z nich, ze jestes ginekologiem i mialam do Ciebie zapytanko,
ktore poszlo zamiast na priv. na liste.
Mam nadzieje , ze grupowicze mi wybacza....
Czasami tak sie zdarzy, ze cos pojdzie na forum....i juz
Przepraszam
Ula

4. Data: 2002-02-12 21:59:05

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktore poszlo zamiast na priv. na liste.
> Mam nadzieje , ze grupowicze mi wybacza....
> Czasami tak sie zdarzy, ze cos pojdzie na forum....i juz
jesli o mnie chodzi to nie ma za co

'GUZKI ŚPIEWACZE"?
Terapia ozonowa...
Badania labolatoryjne - interpretacja