z popielnika ...

11. Data: 2004-01-19 22:05:46

Temat: Re: z popielnika ...
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:buhaki$rim$1@atlantis.news.tpi.pl,
JerzyN napisał(a):

> 1 kg popiołu na 10 m2?
> I tak codziennie?
> ;-)))
> Przez cały sezon?
> :-)))
> pozdr. Jerzy

Popiołu z palonego drewna jest najwyżej do 1,2 % no to ile tych ton drzewa
trzeba spalić by przy 1,2% pokryć jakąś tam grubością ?
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

12. Data: 2004-01-19 23:45:01

Od: "sp6rgq" <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popiołu z palonego drewna jest najwyżej do 1,2 % no to ile tych ton drzewa
> trzeba spalić by przy 1,2% pokryć jakąś tam grubością ?
> [...]

U mnie to wychodzi pół wiadra popiołu dziennie.
Ale zadając pytanie nie myslałem wcale o nawozeniu,
raczej o pozbyciu się popiołu. Do tej pory wysypywałem
do kubła na smieci. Ponieważ mam około 10 arów świeżo
posadzonego zagajnika brzozowo-sosnowego to będę
miał nawóz jak znalazł.
Dzięki wszystkim za informacje.
Piotr

Ale zasypalo....
mimozami ...
Wróciłam!
pomysl na podpore dla duzego pnacza potrzebny
Trzmiele ,leszczyna