z sympatią dla grupowiczów

1. Data: 2002-12-10 13:24:25

Temat: z sympatią dla grupowiczów
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
wygonil Was chlód z ogrodów to sobie przemile bajdurzycie. Trzy miesiace
temu nie bylo tak obfitych w dyskutantów hasel.
A ja jeszcze raz o komarach. Rzeczywiscie Kasiu, nie moge zastosowac
sposobu, który podalas na swoim terenie. Ale ktos z was podpowiedzial, ze
nalezy sciagnac do ogrodu ptaki. W pierwszym momencie pomyslalo mi sie: "tez
pomysl, przeciez las blisko" ale gdy zaczelam wspominac dziecinstwo (gdy
nie istnial problem komarów) przypomnialam sobie chmary wróbli urzedujacych
na ogromnym orzechu ( sadzil go jeszcze mój dziadek przed wojna) o kazdej
porze roku. Tata hodowal kury i wróble zlatywaly do darmowej jadlodajni ale
przy okazji chyba cos tam robily z owadami. Teraz po smierci Taty jest
czysciutko (rosnie równa trawka i sliczne roslinki) ale pozyc przyjemnie sie
nie da.
Jak to odejscie jednego starego czlowieka zaklóca równowage ekologiczna.
Aby wydobyc sie troszke z chandry wspomne, ze podczas ostatniej podrózy
pociagiem do Krakowa zwrócilam uwage na przylegajace do torów ogródki
dzialkowe i z sympatia pomyslalam, ze moze ktos z Was ma tam swoja
dzialeczke.
Pozdrawiam cieplo.
Gabi

2. Data: 2002-12-10 18:22:53

Temat: Re: z sympatią dla grupowiczów
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam Ciebie cieplo i ja. Nie mam wprawdzie dzialki pod Krakowem, ale
za to Ci podpowiem, ze na zimowa chandre najlepsze sa zakupy.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2002-12-10 19:44:25

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w
wiadomości news:at4q28$hft$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> Jak to odejscie jednego starego czlowieka zaklóca równowage ekologiczna.

Tos mnie Droga Gabi wpedzila w chandrzysko okrutne, bo ja wlasnie mam
podobne przemyslenia - ale niestety - z drugiej strony.
Oto kiedy sadzilem drzewa w ogrodzie - a czynilem to w zeszlym roku -
myslalem - kurcze, pewnie jak beda duze to mnie juz nie bedzie. No niby nie
jestem zmurszalym staruszkiem, ale przyroda W OGOLE nastraja refleksyjnie,
ze wspomne byl las nie bylo nas bedzie las nie bedzie nas.
ALE NIC TO - nie mozemy popadac w melancholie, bo:
1. przemarza nam to i owo w ogrodzie
2. krety wykopuja co moga.
3. myszy podgryzaja cebulki
A poza tym zime nalezy bez wzglednie wykorzystac do NAUKI. Potem wiosna
pojawiaja sie histeryczne zapytania w rodzaju"sadzic zielonym do dolu czy do
gory? - blagam pomozcie".

Jestem z Krakowa - ale akurat nie z tych kolo torow jeno z ciszy prawdziwej
wsi kolo Gdowa nad Raba, gdzie spaceruja bazanty, sarny i zajace objadaja
kore.

Wracajac do zimowych zajec - namawiam nas wszystkich do INTENSYWNEJ nauki, a
chandra przejdzie sama, jak trzeba bedzie rozgryzc jeden z wybranych
problemow:
1. kiedy jak i dlaczego stosowac insetycydy
2.czym objawia sie czarna zgnilizna korzeni i jak ja zwalczac
3. co robic jak pojawi sie zwojkowka.
GWARANTUJE, ze po pasjonujacej lekturze na jeden z w/w tematow chandra - jak
reka odjal.

Przy okazji zapraszam do Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniak z
podgrupa jezynowa lub - jeli wolisz do Towarzystwa Milosnikow Starych
Jabloni ew. Zwolennikow Winorosli.
Jakby zadna podgrupa Ci nie odpowiadala - to zawsze Ktos poleci dereniowke

Wojtek Pa

4. Data: 2002-12-10 21:44:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"WojtekP" <d...@p...com.pl> wrote in message

> [...]
> 3. co robic jak pojawi sie zwojkowka.
> GWARANTUJE, ze po pasjonujacej lekturze na jeden z w/w tematow chandra -

Dokształcając się w temacie "szkodniki i choroby" - a mam odpowiednie
lekturki z kolorowymi zdjęciami - wpędzam się w depresję. Naprawdę!

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-12-10 23:03:07

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:at4q28$hft$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
>
> Przy okazji zapraszam do Towarzystwa Milosnikow Malinowego Chrusniak z
Ty się Gabi nie daj Wojtkowi wpuszczać i nie zadawaj się z tymi od malin i
jeżyn!
Toż to kłuje niemiłosiernie i wyłazi tam gdzie najmniej potrzebne! brrr :-(

lub - jeli wolisz do Towarzystwa Milosnikow Starych > Jabloni

Nie daj się też Wojtkowi podpuszczać na stare jabłonie! One przecież
sakramencko robaczywe jabłka rodzą :-(

ew. Zwolennikow Winorosli.
Oooo! Winorośle to zupełnie, ale to zupełnie coś innego. Wyobrażasz sobie, że
możesz zerwać sobie takie odchowane przez Ciebie złote grono o wadze np. 1
kg??? Słodziutkie, o muszkatowym smaku... Ech.... Tak kombinuj, a zimowa
chandra minie natychmiast :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
> Jakby zadna podgrupa Ci nie odpowiadala - to zawsze Ktos poleci dereniowke
No właśnie! Zauważyliście, ze zaginął gdzies nam Irek kochany?? Czyżby
derenióweczka go zmogła dokumentnie???
J.

6. Data: 2002-12-11 07:39:32

Temat: Re: z sympati? dla grupowiczów
Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Dec 2002 00:03:07 +0100, c...@p...onet.pl wrote:

>No właśnie! Zauważyliście, ze zaginął gdzies nam Irek kochany??
>J.

Nie wiem czy zauważyłeś, że pojawił się w zastępstwie (?)
"kochany J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl " :-)))

Pozdrawiam kochanych
Anula :-)

7. Data: 2002-12-11 08:46:56

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> 3. co robic jak pojawi sie zwojkowka.
> GWARANTUJE, ze po pasjonujacej lekturze na jeden z w/w tematow chandra -

Zapomniałeś o temacie nr 4.
4. trawnik w jaki sposób i ....

:))))

pozdr
Ania

8. Data: 2002-12-11 08:50:28

Temat: Re: z sympatiÂą dla grupowiczĂłw
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy zauważyłeś, że pojawił się w zastępstwie (?)
> "kochany J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl " :-)))

Myślisz, że to ten sam model??? ;-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz