za długi sen

1. Data: 2005-04-23 20:44:13

Temat: za długi sen
Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

Pozwole sobie na jeszcze jedno pytanie dzisiaj, choć zupełnie z innej
beczki.

Otóż od kilku miesięcy potrafie śpać po 10h i więcej dziennie. Jeżeli musze
się obudzić po mniej niż 9h to już jest całkiem źle - wyłączam odruchowo
budzik i śpie dalej.
Kiedyś czytałem, że optymalnie jest 8h, a ja mam 10h.

No więc powinienem się jakoś zmuszać do wcześniejszego wstawania, czy po
prostu mój organizm tyle potrzebuje?
Nie musze wspominać, że doba ma tylko 24h i strasznie mnie wkurzają moje
duże senne potrzeby :)

I jeszcze jedno - czy długość snu i jedzenie (kalorie) ma związek?
Bo mój sposób odżywiania się powiedzmy, że nie jest najzdrowszy.

jimmij
--
I come from the Land Of Imagination

2. Data: 2005-04-24 07:14:37

Temat: Re: za długi sen
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

jimmij napisał(a):

> I jeszcze jedno - czy długość snu i jedzenie (kalorie) ma związek?
> Bo mój sposób odżywiania się powiedzmy, że nie jest najzdrowszy.

no pewno jest to ze sobą powiązane...

nie tyle ilość kalorii, co to jak się odżywiasz jakościowo...

moze to przypadek - ja staram sie odżywiać lekko, i wystarcza mi
spokojnie 6-7 godzin snu

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Drżenie mięśni..
Poszukiwany lekarz
Białe plamki na skórze (Bielactwo)
pull test - jaki jest polski termin