"za duże serce"

1. Data: 2005-07-01 22:00:48

Temat: "za duże serce"
Od: "q_q" <q...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Miałem wczoraj robione zdjęcie rtg płuc. Dziś byłem odebrać je z opisem i
lekarka powiedziała mi, że zdjęcie trzeba powtórzyć z profilu z lewej strony, bo
mam "za duże serce".. Pytala mnie czy ćwicze na siłowni i czy biore sterydy..
Ani jedno ani drugie.. Czy ktoś może mi wyjaśnić co może oznaczać to "za duże
serce", czy to się jakoś fachowo nazywa, czy sie leczy etc.?

Pozdrawiam,
q_q

2. Data: 2005-07-02 00:25:23

Temat: Re: "za duże serce"
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 Jul 2005 00:00:48 +0200, q_q
<news:663a.000015ae.42c5bd0f@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Ani jedno ani drugie.. Czy ktoś może mi wyjaśnić co może oznaczać to "za duże
> serce", czy to się jakoś fachowo nazywa, czy sie leczy etc.?

Przeczytaj cały artykuł, nie zrażaj się tutułem. Tam jest ciekawa rzecz
o sercu
http://wiadomosci.onet.pl/1235794,2678,kioskart.html

--
Kaja

gdzie mozna kupic krew
Lojotokowe zapalenie skory
guzki - badanie diagnostyczne
Ordynator zatrzymany za przyjęcie łapówki
Zapalenie ucha ?