zabarwienia po kawie, herbacie

1. Data: 2004-03-07 09:56:46

Temat: zabarwienia po kawie, herbacie
Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuje sposobu na uśnięcie przebarwień powstałych ma kubkach i łyżeczkach
po kawie i herbacie. Szczególnie na kubkach (w okolicach górnej krawędzi) z
kamionki pojawiły się ciemne ślady które za bardzo nie chcą dać się usunąć,
podobnie ma się sprawa z łyżeczkami po ww napojach. Może ktoś zna jakiś
domowy , skuteczny przepis na pozbycie się tych nieestetycznych zabarwień.
Pzdr.

1. Data: 2004-03-07 11:51:09

Temat: Re: zabarwienia po kawie, herbacie
Od: "tomek tarasiuk" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vogel <v...@v...com> napisał(a):

> [...]
> domowy , skuteczny przepis na pozbycie się tych nieestetycznych zabarwień.

Namocz w wodnym roztworze dosi do mycia wc. Tomek

1. Data: 2004-03-07 13:11:32

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vogel" <v...@v...com> napisał w wiadomości
> [...]
> domowy , skuteczny przepis na pozbycie się tych nieestetycznych zabarwień.

zmywarka?

a powaznie - jak jeszcze nie mialam zmywary to bardzo dobrze dzialalo
namoczenie takowych w .... proszku zmywarowym na troche.

JG

1. Data: 2004-03-07 16:23:23

Od: "Włodek" <w...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> łyżeczkach
> usunąć,
zabarwień.

Najlepszy efekt to sól najzwyklejsza

1. Data: 2004-03-07 21:24:53

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

ciachh
> Namocz w wodnym roztworze dosi do mycia wc. Tomek

Mam nadzieję że nie żartujesz, specyfiki od wc kojarzą mi się z prepearatami
spod znaku trupiej czaszki tzn. toksycznych i żrących, jeżeli nawet on
pomoże to czy woń tej chemii nie obrzydzi picia z naczyń.
pzdr.

1. Data: 2004-03-07 21:29:14

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> a powaznie - jak jeszcze nie mialam zmywary to bardzo dobrze dzialalo
> namoczenie takowych w .... proszku zmywarowym na troche.

hmm, nawet nie brałem tego pod uwagę, pytanie w jakich wielkościach są do
nabycia tego typu preparaty, chodzi o to abym dla kilku kubków i łyżeczek
nie musiał kupować jakiegos dużego opakowania proszku tylko po to abym zuzył
2-3 łyżezcki tego specyfiku.
Pzdr.

1. Data: 2004-03-07 21:30:54

Od: "vogel" <v...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

ciach

> Najlepszy efekt to sól najzwyklejsza

Może jakieś szczegóły, tzn proporcje soli, temp. wody, czas moczenia,
rozumiem że mówimy o przebarwienich od kawy i cherbaty anie np. osadu od
wody.
Pzdr.

1. Data: 2004-03-07 23:04:58

Od: "tomek tarasiuk" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

vogel <v...@v...com> napisał(a):

> [...]
> spod znaku trupiej czaszki tzn. toksycznych i żrących, jeżeli nawet on
> pomoże to czy woń tej chemii nie obrzydzi picia z naczyń.

Stosuje tą metodę do mycia kubków w pracy. Tam one po 3 dniach wyglądają
gorzej niż po miesiącu w domu. Robię to tak. Nalewam na dno kubka troszkę
Dosi do wc. Dosłownie kilkanaście kropli. Dopełniam do pełna wodą, tak żeby
miejsca na powietrze nie zostało. Do tego wkładam łyżeczki, a co niech sie
też pomoczą. Zostawiam do czasu aż sobie przypomnę że mi się pić chce.
Dokładnie płuczę. W dosi nie ma nic niebezpiecznego jak jest w małych
stężeniach. Troche zasady sodowej, troche chlorku ( znaczy się wybielinki ),
troche jakiegoś mydełka żeby się ładnie pieniło. Pewnie można sama
wybielinką ale ja mam dosię. Tomek

1. Data: 2004-03-08 07:07:28

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vogel" <v...@v...com> napisał w wiadomości
> Witam.
> Poszukuje sposobu na uśnięcie przebarwień

Zaśpiewaj im kołysankę :) (BP,NMSP, takie ładne :)

> powstałych ma kubkach i łyżeczkach po kawie i herbacie. [...]

Spróbuj pastą z kwasku cytrynowego i małej ilości wody (rękawiczki
zalecane). Poszorować trochę, zostawić na dłuższy czas, wypłukać. Nawet
jeśli nie zadziała - choć powinno - to metoda mało pracochłonna i tania. No
i kwasek jest w niewielkich opakowaniach ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-03-09 18:42:08

Od: "pietruszek" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domowy , skuteczny przepis na pozbycie się tych nieestetycznych zabarwień.

Domestos jest swietny i napewno nie trujacy
znam kogos kto myje tym sztuczna szczeke i puszczaja opsady nawet z
papierosow ;)
i zyje

Tapczanik dla dziecka - gdzie we Wrocławiu?
gdzie w Krakowie
Rybiki, albo inne robactwo
[spam] wykańczanie (remont) wnętrz - od zaraz
ŁÓŻKO - szer. 120 - Gdansk?