zabawki

1. Data: 2005-06-20 10:09:12

Temat: zabawki
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Od dłuższego czasu zaglądam tu codziennie. Ucieszyłam się, że znalazłam grono
ludzi, którzy jak ja lubi szydełkować i wyszywać.
Jestem młodą mamą, więc ostatnio zjmuję się tworzeniem zabawek dla swojej
pociechy :-)Spędzam wieczory na szperaniu w internecie na ściąganiu wzorów i
pomysłow. Chciałam się podzielić z innymi mamami tym co znalazłam, zwłaszcza,
że bardzo szybko można je wykonać:

http://www.bianzhirensheng.com/club/read.php?tid=649
1&fpage=1&toread=&page=5

mam nadzieję, że komyś się jeszcze spodoba.
pozdrawiam
Chrumcia

2. Data: 2005-06-20 15:07:48

Temat: Re: zabawki
Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mailo znalazłam dziś także takie lalki

http://pattern.meilaodiy.com/2005/05/200505081440197
5445.jpg
http://pattern.meilaodiy.com/2005/05/200505081439343
9366.jpg
http://pattern.meilaodiy.com/2005/05/200505081439028
8737.jpg

schematy ściągnełam
pozdrawiam
Chrumcia

3. Data: 2005-06-20 19:46:57

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Cie serdecznie,

Cicho siedze, bo fanatyczek zabawek robotkowych nie jest moze az tak wiele,
jak tych "praktycznych" robotkowiczek. Ja przez pol zycia robilam tylko
sweterki i takie tam, dopoki nie odkrylam zabawek. Moj zbior liczy juz okolo
1,5 GB wzorow zabawkowych i pare metrow szesciennych wykonanych modeli.

Jezeli "siedzisz" na meilaodiy to czym predzej przejrzyj cale "Crochet"
wstecz zanim jeszcze chinki go nie wykasowaly - to jedyna kategoria, ktorej
jeszcze nie wyciely w pien. No i przygotuj sobie sporo miejsca na dysku.
Najpiekniejsze wzory zabawkowe zamieszczala ostanio dziewczyna o nicku
"rinde". Urywa glowe, slowo daje!

Zabawkowo pozdrawiam,
Joe

Postanowiłam się ujawnić ;-)
Permin 13-2351 - pomocy!!!
[szydelko] czapeczka dla niemowlaka - chemat
[inne]pomcy!!!pliki rar
xxx kolory nici