zabezpieczenia przeciwwyplywowe w kuchence gaz. - czas

1. Data: 2002-12-27 08:56:42

Temat: zabezpieczenia przeciwwyplywowe w kuchence gaz. - czas
Od: "MSK" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalem sie szczesliwym posiadaczem kuchenki Mastercook 3480. Posiada
ona zabezpieczenia przeciwwyplywowe gazu. No tu pojawia sie maly
problemik. Aby odpalic piekarnik trzeba trzymac wcisniety kurek ok. 30
sekund, a nawet dluzej. W instrukcji podaja, ze ok. 10 sek. powinno
wystarczyc. Jest to troche upierdliwe wciskac kurek tak dlugo. Czy to
jest normalne, czy cos jest nie tak?

Pozdrawiam
Michal Kopec

1. Data: 2002-12-27 09:09:11

Od: "Serwiz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MSK" <m...@b...jagiellonia.krakow.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
> sekund, a nawet dluzej. W instrukcji podaja, ze ok. 10 sek. powinno
> wystarczyc. Jest to troche upierdliwe wciskac kurek tak dlugo. Czy to

Zabezpieczenia te działają dzięki temperaturze płomienia więc może przy
odpalaniu spróbuj dać płomień ma maksa i po tych 10 sekundach dać mniejszy i
puścić kurek. Głownie chodzi o to by jak najszybciej rozgrzać czujnik
płomienia. Daj znać czy czas się skrócił. Może być jeszcze ewentualność że
czujnik płomienia jest w niezbyt najlepszym miejscu ustawiony (zbyt daleko
samego płomienia) stąd te czasy nagrzewania się tego czujnika.

Serwiz

1. Data: 2002-12-30 07:02:30

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sekund, a nawet dluzej. W instrukcji podaja, ze ok. 10 sek. powinno
> wystarczyc. Jest to troche upierdliwe wciskac kurek tak dlugo. Czy to

U mnie (Mastercook 3483) łapie po 2-3 sek, góra 5 sek, ale przy zapalaniu
nastawiam gaz na full.

pozdrawiam,
Witek

1. Data: 2002-12-30 14:15:44

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwiz wrote:
> [...]
> czujnik płomienia jest w niezbyt najlepszym miejscu ustawiony (zbyt daleko
> samego płomienia) stąd te czasy nagrzewania się tego czujnika.

moze chodzic o wielkosc plomienia. z moze chodzic o to, ze kuchenka nie
zostala odpowiednio wyregulowana. mialam taki sam problem przy zapalaniu
zwyklego palnika. pan z serwisu przyszedl, wyregulowal i stwierdzil ze ci
co go dowiezli i zamonowali to partacze.

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-12-31 09:54:53

Od: "Marek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam co prawda inną kuchnię (Indesit) ale też miałem problem z
zapalaniem. Na początku trzymalismy wsiśnięty kurek długo (10-20 sekund) a i
tak nie zawsze to wystarczyło. Okazało się, że kurek trzeba mocno wcisnąć
przy zapalaniu, co chyba blokuje mechanizm odcinania gazu na jakiś czas i
kuchenka zapala się praktycznie od razu. Może tam też jest podobnie ?

Marek.

Polistyren (styropian)
Jakie AGD? Podaje swoj wybor AGD, ale nie jestem jego pewien-Pomozecie w wyborze?
Pytanie do fizyka :)
jaki system c.o.
funkcja niskich temperatur vs System automatycznego zagotowania