zaburzenia (?) snu- problem

1. Data: 2002-10-26 00:50:58

Temat: zaburzenia (?) snu- problem
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od miesiaca mam problem ze snem, a wlasciwie jego nadmiarem- klade sie spac
wczesnie, spie ok. 10 godzin w dni powszedznie i 12-13 w weekendy. Jade do
szkoly, spedzam tam kilka godzin a po powrocie klade sie znowu spac i tak do
rana, az znowu pojde do szkoly, wroce i poloze sie spac. Sennosc dopada mnie
niedlugo po przebudzeniu. Nie biore zadnych lekow. Czy to moga byc objawy
jakiejs choroby? Ew. jest jakis sposob na sennosc oprocz picia kawy itp.?

------------------------
dakini
d...@i...pl
GG: 2652110

2. Data: 2002-10-26 06:00:50

Temat: Re: zaburzenia (?) snu- problem
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie jest to odpowiedź profesjonalisty, ale...
W liceum (poza problemami z porannym budzeniem) miewałem chwile, gdy na
lekcjach zasypiałem - po prostu zwalało mnie z nóg, czułem się, jakbym
tracił przytomność, senność nie do opanowania. Od razu poleciały komentarze
nt. narkotyków itp.. Kofeina w takich sytuacjach tylko pogłębiała problem
(jeszcze większa sennosć). Jedynym lekiem - nie wiem czy słusznie
zaordynowanym, bo bez konsultacji z lekarzem - okazał się Bimanol (Rp) 200 -
300 mg rano + Aspargin (3*2 tabl.). Potem dostałem z innych już wskazań
(lekarz) Prozac, a następnie Fevarin (p/depresyjne), co 'budziło' mnie o
normalnej porze Amfetaminy nie proponuję, natomiast na pewno chętnie by cię
obejrzał psychiatra, jeśli problemy z nadmierną sennością uniemożliwiają
normalne życie.
Na pocieszenie powiem, że pomimo tego, iż dalej jestem śpiochem, te 'napady'
i konieczność odsypiania zaległości w dzień minęły mi z wiekiem; dziś bez
leków stymulujących pozdro i miłego poranka

--
Jasiek
a...@p...onet.pl
Użytkownik "dakini" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| jakiejs choroby? Ew. jest jakis sposob na sennosc oprocz picia kawy itp.?

Testy z anestezjologii i intensywnej terapii
ANATOMIA CZŁOWIEKA W VTOMACH BOCHENKA SPRZEDAM
Jak długo ważna jest recepta?
masturbacja
pomoc sąsiedzka (lek refundowany?)