zachowanie

następny post »
Data: 2005-10-04 16:56:49
Temat: zachowanie
Od: "Lepton" <l...@n...pl>

Co mozne nam powiedziec zachowanie osoby, ktora duzo mowi...?
Zwracam sie z tym pytaniem do Was bo mam problemy ostanio kiedy spotykam sie
z kobietami, gdyz na poczatku spotkania wygladaja jakby sie peszyly, albo
raczej tremowaly i tak jakby chcac to ukryc, badz o tym zapomniec/zwalczyc
mowia bardzo szybko i duzo... Mam wiele znajomych, z ktorymi sie spotykam na
czacie aby porozmawiac, czasami przychodza tam dziewczyny "normalne" z
ktorymi milo sie rozmawia, (takze samotne) stad te moje spotkania z nimi,
jednakze nie wiem czemu, gdyz to nie z jedna, ale ostanio z kazda mam to iz
wlasnie kazda duzo mowi i to szybko, coz to moze oznaczac? Czy poprostu daja
tym do zrozumienia ze nie jestem odpowiednia osoba, ale glupio im zakonczyc
nagle znajomosc wiec tak robia? Czy raczej bardzo ciesza sie z tego ze sie
mogli ze mna spotkac i chcieli by aby znajomosc trwala jak najdluzej, lecz
maja treme, a moze cos innego? Jak myslicie? Dzieki za wszelakie odpowiedzi
:)

Pozdrawiam,
Lepton