żadkie, słabe włosy - co na nie ?

1. Data: 2004-04-15 15:45:27

Temat: żadkie, słabe włosy - co na nie ?
Od: "Greg" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moja dziewczyna ma bardzo przeżedzony i słabe włosy. Chciałbym jej
jakoś pomóc, polecic coś. Moglibyście mi pomóc, może ktoś wie jakie
specyfiki są skuteczne?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Greg

2. Data: 2004-04-15 19:05:53

Temat: Re: żadkie, słabe włosy - co na nie ?
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, moja dziewczyna ma bardzo przeżedzony i słabe włosy. Chciałbym jej
> jakoś pomóc, polecic coś. Moglibyście mi pomóc, może ktoś wie jakie
> specyfiki są skuteczne?

Skrzypowita, Lewitan, magnez, podobno Ftutis. Wiecej dowiesz sie na
www.google.pl

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-04-15 19:07:09

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

(...)

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
=UTF-
8&q=wlosy+group%3Apl.sci.medycyna

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-04-15 19:26:47

Od: "Simonto" <simonto(USUNTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

musi jesc duuuuzo cynku (najtanszy jest zinkteral)

Simonto

5. Data: 2004-04-15 21:33:24

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

cynk jest dobry na włosy??