zadziwiające zachowanie kobiet

111. Data: 2009-02-23 22:56:10

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 23 Feb 2009 13:51:15 -0800 (PST), bazzzant napisa (a):

> Znam ten mechanizm: im wiecej si ma racji, tym bardziej cz owieka nie
> znosz : w ca ej og lno ci typy zasadnicze nie maj powodzenia w przyja ni
> ;-PPP
>
> PS. Podobnie po yczanie pieni dzy wcale nie przysparza przyjaci .

Jesteś nam winna jakieś pieniądze?

112. Data: 2009-02-23 22:56:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 23:18:20 +0100, medea napisał(a):

> A widział ktoś taką wielką lupę? ;)
>
> Ewa

No, no: niektóre widziały, zapominasz o tem ;-)

113. Data: 2009-02-23 22:57:55

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> o tym właśnie też pomyślałem.
> jednak porzuciłem tę hipotezę, bo razem z tym "przestaniem"
> zacząłem widzieć cel i swoje ograniczenia na drodze "do"

no wlasnie, wszystko ma swoje dobre strony

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

114. Data: 2009-02-23 22:59:23

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale on tam wyglądał jak kark, przestraszyłem się go.
> poczułem w sobie jakiś taki szklany niepokój.

jak kto?

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

115. Data: 2009-02-23 23:00:45

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:55, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

Lepiej

> i teraz jego dogłębne analizy zaczynają mieć jakiś kształt

Po raz pierwszy dzisiaj nie wiem co napisać.
Jakaś krucha ta wena
Dobranoc

116. Data: 2009-02-23 23:02:33

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Jesteś nam winna jakieś pieniądze?

ale po co ty pytasz, użyj słoika, a potem będziemy się zastanawiać

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

117. Data: 2009-02-23 23:04:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> no wlasnie, wszystko ma swoje dobre strony

ale to i racja, że coś osiągnąłem - jakiś szczyt czy jakąś granicę.
tak to jakoś w każdym razie czuję - jakieś inne jestestwo teraz

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

118. Data: 2009-02-23 23:05:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> jak kto?

coś między głową a klatką piersiową. i z tyłu.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

119. Data: 2009-02-23 23:06:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

Lepiej

> Po raz pierwszy dzisiaj nie wiem co napisać.
> Jakaś krucha ta wena
> Dobranoc

a widzisz, bo ja zacząłem teraz truskawkówkę.
kurwa, w życiu nie pomyślałem, że teściowa coś takiego może wymyślić.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

120. Data: 2009-02-23 23:07:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 00:04, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> ale to i racja, że coś osiągnąłem - jakiś szczyt czy jakąś granicę.
> tak to jakoś w każdym razie czuję - jakieś inne jestestwo teraz

A mowili nie mieszac wisniowki z piwem.

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)