zajscie w ciaze

1. Data: 2003-01-14 11:50:31

Temat: zajscie w ciaze
Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

moja dziewczyna przestala brac pigulki 3 tygodnie temu,
ostatnio zapomnielismy o tym i.... stalo sie :) , w tym samym dniu poczula
jajeczkowanie
jakie jest prawdopodobientwo zajscia w ciaze?

z gory dziekuje za odpowiedzi

Chris

2. Data: 2003-01-14 13:17:29

Temat: Re: zajscie w ciaze
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poczula
> jajeczkowanie
> jakie jest prawdopodobientwo zajscia w ciaze?

Zapisz się na pl.soc.dzieci ;-()

Qwax

3. Data: 2003-01-14 13:23:08

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Zapisz się na pl.soc.dzieci ;-()

jush tam jest:-)) Niestety:-))))

HaNkA

4. Data: 2003-01-14 13:35:38

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Dlaczego 'niestety'? ;-)))

Bo sądząc po jego pierwszym poście to grupa pl.soc.dzieci bardziej dotyczy
jego samego, niź ewentualnego potomka:-))

Pozdrawiam,

HaNkA

5. Data: 2003-01-14 13:38:00

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> jush tam jest:-)) Niestety:-))))

Dlaczego 'niestety'? ;-)))

Qwax

6. Data: 2003-01-14 14:07:24

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Bo sądząc po jego pierwszym poście to grupa pl.soc.dzieci bardziej
dotyczy
> jego samego, niź ewentualnego potomka:-))

Co racja to racja

Qwax

7. Data: 2003-01-14 14:29:33

Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dotyczy
> >
> Co racja to racja
>
> Qwax

a czemu to niby? nie rozumiem waszego toku rozumowania

8. Data: 2003-01-14 14:41:58

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> a czemu to niby? nie rozumiem waszego toku rozumowania

<cyt>
ostatnio zapomnielismy o tym i.... stalo sie :) , w tym samym dniu
poczula
jajeczkowanie
jakie jest prawdopodobientwo zajscia w ciaze?
</cyt>

Odpowiedź na to pytanie winno się znać zanim zbliży się do niewiasty
na odległość wystarczającą do przeniesienia plemnika w pobliże komórki
jajowej ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

9. Data: 2003-01-14 14:56:17

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" napisał ...

> Odpowiedź na to pytanie winno się znać zanim zbliży się do niewiasty
> na odległość wystarczającą do przeniesienia plemnika w pobliże komórki
> jajowej ;-)))

Co racja to racja. :-)
Mnie natomiast bardzo nurtuje jak to się "czuje jajeczkowanie".

Pozdrawiam !
Mała Mi

10. Data: 2003-01-14 15:09:46

Od: "Chris" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qwax" napisał ...

> Co racja to racja. :-)
> Mnie natomiast bardzo nurtuje jak to się "czuje jajeczkowanie".

ale jestescie dziwni i nie zyciowi, nie wiecie ze mozna miec dzieci z
milosci, nie planowane, spontanicznie.... czy wszystko trzeba planowac i
wszystko trzeba wiedziec?
a jajeczkowanie czuje sie jako klucie w boku, niektore kobiety maja taka
zdolnosc....

L-karnityna a poziom cukru ?
terapia czaszkowo-krzyżowa?
alkoholowa marskosc watroby- materialy
Drzenie powieki
Pigułki antykoncpecyjne - skutki długookresowe.