zakocham sie od zaraz...

1. Data: 2002-05-11 14:43:15

Temat: zakocham sie od zaraz...
Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

- w koncu mamy maj, cholera.

pytanie brzmi:
czy mozna dzielic z kims zycie (nie jako jednostke czasu tylko
szerokosc frontu działan i krajobrazy mysli) zachowujac swa odrebnosc?

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-11 14:50:15

Temat: Re: zakocham sie od zaraz...
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pll> wrote in message news:3CDD2E03.8962B97D@wp.pll...

> - w koncu mamy maj, cholera.
[cut]
http://spotkania.wp.pl/index.html?kat=5031

s.

1. Data: 2002-05-11 14:54:18

Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):

> http://spotkania.wp.pl/index.html?kat=5031
>
> s.

dziekuje. co prawda nie o to pytałem...ale jak juz tam jestesmy...
moglbys cos polecic?

--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-11 15:08:38

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pll> wrote in message news:3CDD309A.475C899C@wp.pll...

> dziekuje. co prawda nie o to pytałem...ale jak juz tam jestesmy...
> moglbys cos polecic?

Zaczales od tego, ze chcesz sie zakochac od zaraz - tam tez sa panny, wolne,
mężatki, wdowy itd., które chcialyby tego samego. Niech popyt spotka sie z
popytem, podaz z podaza.

A ja - jeszcze sie nie zdecydowalem uczynic tego pierwszego kroku.
O, wlasnie - niesmialy jezdem, mozecie mi cos poradzic?

Co do Twojego głównego pytania, niech Ci poradzą żonaci i mężate z długim
staszem. Po kiego diaba tieoretyzowac?

Saulo

1. Data: 2002-05-11 17:53:36

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>>
> Co do Twojego głównego pytania, niech Ci poradzą żonaci i mężate z
długim
> staszem. Po kiego diaba tieoretyzowac?

nie, drogi Saw-Low, nie o małze. pytam jeno o M. a taka kazdemu sie moze
zdazyc.

Marsel

1. Data: 2002-05-12 08:03:54

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel" <i...@w...pl> wrote in message news:abjllv$ohb$1@news.tpi.pl...
> <...>>
> długim
> >

> nie, drogi Saw-Low, nie o małze. pytam jeno o M. a taka kazdemu sie moze
> zdazyc.

"dzielić z kimś życie" zabrzmiało niezwykle poważnie
i naprawdę jak to jest mogą Ci powiedzieć tylko ci najbardziej doświadczeni,
nespa? :-)

s.

1. Data: 2002-05-12 09:43:13

Temat: Odp: zakocham sie od zaraz...
Od: "Melisa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marsel <i...@w...pll>:
> czy mozna dzielic z kims zycie (nie jako jednostke czasu tylko
> szerokosc frontu działan i krajobrazy mysli) zachowujac swa odrebnosc?

Mozna :-)

Melisa

1. Data: 2002-05-12 11:18:52

Od: ika spod wody <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Marsel (i...@w...pl) bulgocze:
<abjllv$ohb$1@news.tpi.pl>

>nie, drogi Saw-Low, nie o małze. pytam jeno o M. a taka kazdemu sie moze
>zdazyc.

Nie każdemu.

--
.i.z
umop apisdn (peap)

1. Data: 2002-05-12 12:08:25

Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

ika spod wody napisał(a):
<...>
> Nie każdemu.
>
> --
> .i.z
> umop apisdn (peap)

prosze rozwinac swa mysl. zaintrygowało mnie to.
wg mnei jestesmy niejako skazani na zycie i smierc; bezsensem jest
udawanie ze to nam sie zdazyc nie moze, bo oto jak dotad sie nie
stało...
--
_\
/`b

1. Data: 2002-05-12 12:08:44

Od: Marsel <i...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Saulo napisał(a):

<...>
> "dzielić z kimś życie" zabrzmiało niezwykle poważnie

daltego pozwoliłem sobie na wyjasnienie w nawiasie, zycie jest tu, trwa
teraz, to szeroka rzeka, nie chodzi o długos jej biegu.. nie wiem jak ci
to wyjasnic inaczej. no, moze nie jest to pytanie smieszne, ale wcale
tez nie takie smiertelnie powazne. To zwykle pytanie.

> i naprawdę jak to jest mogą Ci powiedzieć tylko ci najbardziej doświadczeni,
> nespa? :-)

chwila, w miare krótka, ale ciagle uchwytna dla naszych zmysłów
jednostka czasu, w której ... no dobra, poddaje sie., i tak wiesz lepiej

--
_\
/`b

aspiracje