zamek do drzwi na pilota

1. Data: 2015-11-06 09:37:41

Temat: zamek do drzwi na pilota
Od: "bim.eu" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli ktoś z czytających użytkuje zamek do drzwi na pilota, to dziękuję z góry za
opinie, sugestie, uwagi.
Interesują mnie szczególnie zamki montowane nie w środku drzwi, lecz na wierzchu, od
wewnątrz zamykanego nimi pomieszczenia, bo przy takim nie da się od zewnątrz
manipulować (włamywacz).
Zapadki w takich zamkach poruszane są bateriami i tu mam obawy, czy w codziennym
zagonieniu będzie się pamiętać, aby je zmienić na nowe, zanim gasnąca bateria nie
odblokuje drzwi w czasie naszej nieobecności.

2. Data: 2015-11-24 11:43:58

Temat: Re: zamek do drzwi na pilota
Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.11.2015 um 09:37 schrieb bim.eu:
> [...]
zagonieniu będzie się pamiętać, aby je zmienić na nowe, zanim gasnąca bateria nie
odblokuje drzwi w czasie naszej nieobecności.

Zamki, które znam, mają sygnalizację low bat, albo pipkaniem przy
otwieraniu, albo mrugającym LEDem (czerwona lampka normalnie
sygnalizująca błędny klucz mruga na zmianę z zieloną klucz ok). Nie mam
żadnego w domu, to są zamki, które mamy w biurze i w firmie w której
dorabiam. Ale wymienić baterię wtedy trzeba, bo wytrzyma jeszcze
paręnaście otworzeń, ale nie kilkadziesiąt. Już parę razy cieć zawalił i
musiałem lecieć po klucz awaryjny do niego. Przy drzwiach wejściowych do
budynku uniwerku jest zamek podłączony do sieci, oczywiście z zasilaniem
awaryjnym, tam tych problemów nie ma.

Waldek

Żelazko ze stacją parową - ktoś ma? używa? poleca?
szpachlówka naturalna do drewna wypełnienie dziury po wkładce w drzwiach wewnętrznych
Granice dobrej woli!
Świeża soda zdrowia doda.
Fotowoltaika w praktyce - obiecane wrażenia.