zamykanie naczynek - gdzie w Wawie

1. Data: 2006-04-10 19:26:03

Temat: zamykanie naczynek - gdzie w Wawie
Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Czy ktos moglby mi polecic jakies sprawdzone miejsce w Warszawie gdzie
zamykaja naczynka?

2. Data: 2006-04-10 21:50:29

Temat: Re: zamykanie naczynek - gdzie w Wawie
Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
> Czy ktos moglby mi polecic jakies sprawdzone miejsce w Warszawie gdzie
> zamykaja naczynka?

"Dermatolożki: Dr Ewa Chlebus, Dr Barbara Walkiewicz-Cyrańska i dr Maria
Noszczyk, specjalnie dla Was ułożyły listę zabiegów, których wykonywanie w
gabinecie kosmetycznym jest bardzo ryzykowne. Na Zachodzie kosmetyczki
obarczone są prawie taką samą odpowiedzialnością jako lekarze. W Polsce
przepisów brak. Jedyną naszą obroną przed nieostrożnością i niekompetencją
jest wiedza i odwaga mówienia: tego proszę nie robić. (...)

Zamykanie popękanych naczynek krwionośnych bez konsultacji z lekarzem.
Popularne wypalanie pajączków to jeden z najbardziej brutalnych i
niebezpiecznych zabiegów. Aby zamknąć naczynka krwionośne, kosmetyczka musi
wprowadzić głęboko w skórę elektrodę w kształcie igły. Jeśli zrobi to za
głęboko, grożą powikłania: nie gojące się strupy, blizny."

http://www.halat.pl/kosmetyczki.html

Ja Ci bron Boze nie odradzam, to tylko jako ciekawostka.

Wioletta.

3. Data: 2006-04-11 11:23:34

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> Czesc!
> Czy ktos moglby mi polecic jakies sprawdzone miejsce w Warszawie gdzie
> zamykaja naczynka?

Saska KĘPA - UL.ATEŃSKA, STUDIO LA FAMME!
ZABIEGI NA ZAPISY. MOŻNA ZAUFAĆ.

4. Data: 2006-04-11 17:28:12

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wioletta napisał(a):
> Aby zamknąć naczynka krwionośne, kosmetyczka musi
> wprowadzić głęboko w skórę elektrodę w kształcie igły.

Nie musi.
Coraz czesciej do takich celow stosuje sie laser.

Aduś

rodzaj cery - gdzie zbadac
[OT] jeansy diesel
Uroda męska
Wybielanie zebow - jak dlugo efekt sie utrzyma?
Tusz AA Oceanic [chwalę]