zanik pokarmu w jednej piersi???

1. Data: 2004-12-26 01:41:27

Temat: zanik pokarmu w jednej piersi???
Od: "darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy to możliwe aby pokarm zaniknął w jednej piersi, ( z drugą wszystko w
porządku) w drugim miesiącu po urodzeniu dziecka?

Monika

2. Data: 2004-12-26 10:00:30

Temat: Re: zanik pokarmu w jednej piersi???
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wszystko w
> porządku) w drugim miesiącu po urodzeniu dziecka?

Witaj,
zaniknął?
Czyli nie ma go wcale, czy jest mniej?
Czasem wydaje się, że pokarmu nie ma, że pierś jest "pusta" lecz
pokarm leci przy karmieniu.
Karmienie bowiem pobudza laktację.Należy więc podawać tę właśnie
"pustą" pierść częściej.

Pozdrawiam światecznie
Ula (ulast)

3. Data: 2004-12-27 14:10:39

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

darek wrote:

> Witam!
>
> Czy to możliwe aby pokarm zaniknął w jednej piersi, ( z drugą wszystko w
> porządku) w drugim miesiącu po urodzeniu dziecka?

Czasem dziecko może mniej efektywniej ssać z jednej piersi, a to
doprowadza do zmniejszenia ilości pokarmu. Na przykład, gdy ma problemy
z prawidłowym uchwyceniem brodawki (np. przy wklęsłych brodawkach).
--
Pozdrawiam, Magdalena S. + Maciuś ur. 28.09.04
"Gdy rodzi się dziecko, Twój świat się kończy,

4. Data: 2004-12-27 15:01:35

Od: "dannyboy" <stacewicz(usun_to)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez karmie drugi miesiac i mam dosyc podobne odczucie, mianowicie w
jednej piersi jakby bylo mniej pokarmu, a czasami wcale. Ale jak podaje
bablowi cyca to on ciagnie tak samo dlugo z obu, wiec to faktycznie musi byc
tak ze pokarm powstaje w miare ssania. Wiec radzie sie nie przejmowac, tylko
tak jak radzi Ulast podawac czesciej te niby-pusta.

Pozdrawiam
Ewa i Filipek (5-11-2004)

5. Data: 2004-12-28 23:27:13

Od: "Magdalena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darek" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy to możliwe aby pokarm zaniknął w jednej piersi, ( z drugą wszystko w
> porządku) w drugim miesiącu po urodzeniu dziecka?

Możliwe. Od początku jedną pierś miałam bardziej "mleczną" od drugiej, ale
Bodzio dużo jadł, a ja do tego odciągałam laktatorem prawie po 2 razy
dzienne (pracowała jak Mały miał 3-4 mce) i w tym czasie pokarm w "gorszej
piersi" się utrzymywał. Potem, kiedy liczba karmień zmalała jeszcze przez
miesiąc walczyłam o laktację w tej jednaj piersi, ale okazałam sie bezsilna
w tej chwili mam już mleko tylko w jednej i nie jest tak źle.

Pozdrawiam M.

6. Data: 2004-12-28 23:35:50

Od: aida <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, możliwe. Moje dziecko od poczštku nie chcialo ssać z jednej
piersi.Zgodnie z radami starałam się częściej mu dawać własnie tę pierś ale
Mateusz skutecznie jš odrzucał, wolał nic nie jeść niż cišgnšć z niej. W
końcu pokarm zanikł i "cišgnęłam"przez kilka miesięcy na jednš pierś (druga
wypychałam sobie watš, żeby dziwnie nie wyglšdać). I tak skutecznie
dokarmiłam małego do 11 miesišca aż sam pocięgował za moje mleko.
JOanna

Praca Doktorska ?
duzy problem ze wzwodem, prosze o pomoc!!!!
Narkolepsja - gdzie specjalisci?
Densytometry - czy potrzebne zezwolenie i zgloszenie ?
uczulenie ????