uczulenie ????

1. Data: 2004-12-25 20:00:08

Temat: uczulenie ????
Od: "skoti" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

wysypka na rekach na twarzy , łokciach i na uszach bable wypelnione plynem
??
na co to moze byc alergia ???

2. Data: 2004-12-25 20:18:40

Temat: Re: uczulenie ????
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

skoti napisał(a):
> wysypka na rekach na twarzy , łokciach i na uszach bable wypelnione plynem
> ??
> na co to moze byc alergia ???

na wszystko
na pylki roslin, na kurz, na siersc, na dany typ pokarmu..

idz do alergologa i zrob testy
--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-12-25 21:06:47

Od: MonikaM <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jesli nie masz oprocz wysypki innych objawow (np. dusznosci) to doraznie
mozesz kupic w aptece jakis lek przeciwalergiczny bez recepty lub
hydrocortisonum w kremie.
A po swietach - alergolog. Moze zjadles cos "nowego? Albo zmiana kosmetyku?
Pozdrawiam swiatecznie,
Monika.

4. Data: 2004-12-25 22:03:09

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skoti" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> wysypka na rekach na twarzy , łokciach i na uszach bable wypelnione
plynem
> ??
> na co to moze byc alergia ???

A na ospę wietrzną chorowałeś?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2004-12-26 01:01:37

Od: "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> szukaj wiadomości tego autora

scream <n...@p...pl> wystukał(a):

> idz do alergologa i zrob testy

BTW: Kiedy się robi takie testy? Bo własnie miałem zamiar się wybrać,
ale ktoś mi powiedział, że powinno się na jesień robić, prawda?

--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[---lechu[at]club.chip.pl---]

6. Data: 2004-12-28 18:02:43

Od: "Zinejda" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> napisał w wiadomości
> scream <n...@p...pl> wystukał(a):

> BTW: Kiedy się robi takie testy? Bo własnie miałem zamiar się wybrać,
> ale ktoś mi powiedział, że powinno się na jesień robić, prawda?

Testy robią cały rok w zimie najlepiej bo jest mniej alergenów ,pyłków itp.
na testy musisz iść przygotowany tzn. np. nie brać żadnych leków
neutralizujących alergie np.zyrtek lekarz Ci powie na 2 tyg. przed testami
min. http://www.apsik.pl/ poczytaj sobie tutaj .
Ktoś pisał o ospie wysypkę masz na całym ciele?poczytaj
http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl.php?id=1171

7. Data: 2004-12-28 18:05:51

Od: "Zinejda" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zinejda" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> min. http://www.apsik.pl/ poczytaj sobie tutaj .
> Ktoś pisał o ospie wysypkę masz na całym ciele?poczytaj

No i idź do lekarza to najważniejsze
Życzę zdrowia

8. Data: 2005-01-16 13:05:27

Od: "Anna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wyglada to na kandidozę, czyli wystepowanie grzybów, lub jak inaczej się to
określa drodżdżycy. W takim przypadku należy przeprowadzić kurację przeciw
kandidozie. Kuracje stosowane przeciwko grzybom nie skutkują przy
kandidozie. Kandidoza jest chorobą specyficzną. w Warszawie jest
przychodnia, w której wypracowana jest i stosowana bardzo skuteczna metoda
zwalczania kandidozy na podstawie diety i preparatów ziołowych.
Anna

Użytkownik "skoti" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> wysypka na rekach na twarzy , łokciach i na uszach bable wypelnione
> [...]

helicobakter pyroli
Problemik z białym językiem :(
Szukam Porządnego gastrologa w Warszawie
sadło z borsuka
migdalki sie rozpadaja?..