sadło z borsuka

1. Data: 2004-12-25 14:39:13

Temat: sadło z borsuka
Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Czy ktoś może mi wyjaśnic co takiego znajduje sie w sadle z borsuka , że
działa zbawiennie na zapalenie oskrzeli czy płuc ?
... i czy bezpiecznie jest nacierac niewielka ilości takiego sadła klatke
piersiową rocznego dziecka przy zapaleniu oskrzeli ( niezbyt rozległym ) ? -
oczywiscie lekarz zaordynował antybiotyk i dziecko go dostaje - ale
zastanawiam sie nad alternatywną możliwościa leczenia - nieantybiotykową
pozostałej dwójki dzieci.

pozdr.
Krzysiek

2. Data: 2004-12-25 15:32:10

Temat: Re: sadło z borsuka
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:cqju63$48b$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
| piersiową rocznego dziecka przy zapaleniu oskrzeli ( niezbyt rozległym )
? -
| oczywiscie lekarz zaordynował antybiotyk i dziecko go dostaje - ale
| zastanawiam sie nad alternatywną możliwościa leczenia - nieantybiotykową
| pozostałej dwójki dzieci.

Metoda niealternatywna mojej babci (oczywiście straszne świństwo, ale
działa): nasmarować całą klatkę piersiową i plecy masłem, owinąć
folią.Zapakować całość wraz z delikwentem do łóżka. Ma to takie znaczenie
terapeutyczne, że "wypaca" chorobę. Co nie znaczy, że masz nie słuchać
lekarza!

S.

3. Data: 2004-12-25 23:18:19

Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Metoda niealternatywna mojej babci <ciach!>

Może jeszcze okadzanie?!

4. Data: 2004-12-26 01:36:11

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał wrote:

> Może jeszcze okadzanie?!

Mnie "alternatywnie" doradzano (z wielu źródeł!!!) owijanie szyi starymi,
przepoconymi skarpetkami:))).
Poważnie!

A więc "alternatywne" metody bywają różne...

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

5. Data: 2004-12-26 21:09:41

Od: Wiktor Grębla <g...@n...poczta.fm.spam> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha napisał(a):

> Metoda niealternatywna mojej babci (oczywiście straszne świństwo, ale
> działa): nasmarować całą klatkę piersiową i plecy masłem, owinąć
> folią.Zapakować całość wraz z delikwentem do łóżka.

Już się przestraszyłem że do... pieca ;).

Pozdrawiam
W.
--
No use getting too involved in life -- you're only here for a limited time.

6. Data: 2004-12-26 23:21:16

Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

eee
nie ma tu jakiegos magistra farmacji czy innego magika, zeby wyjasnil co
takiego jets w tym sadle z borsuka ?

pozdr.
KRzysiek

7. Data: 2004-12-27 14:47:55

Temat: Re: sadło z borsuka - OT
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:cqnh50$t2p$1@korweta.task.gda.pl...
| eee
| nie ma tu jakiegos magistra farmacji czy innego magika, zeby wyjasnil co
| takiego jets w tym sadle z borsuka ?

Proponowałabym zajrzeć do II tomu "Krzyżaków" - są informacje nie tylko o
sadle borsuczym, ale i o tłuszczu niedźwiedzim, które Maciek pił "bez
rozum":-)))))

S.

8. Data: 2004-12-27 17:49:45

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> wrote in message
> eee
> nie ma tu jakiegos magistra farmacji czy innego magika, zeby wyjasnil co
> takiego jets w tym sadle z borsuka ?

odpowiem, bo mi szkoda tego borsuka.

W tym sadle z borsuka to jest, panie, MAGIA!
Na płuca, panie, i na te, no!, uskszela, toto, panie działa, że hoho!
Mojej sąsiadki znajomej wnuczka dziewczyny Adama koleżanki z pracy syna
wujek to słyszał od kumpla, że jego żona widziała w telewizji, jak taka
jedna w tym, no Bangladeszczu opowiadała o takiej czrownicy, że sadło
borsucze to jest nawt lepsze na płuca niż kacze gówno i miód na porost
wąsów. Ino trzeba w niedziele o północy na skrzyżowaniu zaś za supermarketem
obrócić się na zachód i złapać bydlaka za ogun jak będzie się przemykał w
prawo.

T.

9. Data: 2004-12-28 23:05:36

Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomeczku puknij sie w czolko :-P ....... drewnianym mloteczkiem ......... to
pewnie potrafisz lepiej
....zielony sie znalaz ... phffffff
...karpie tez na swieta wypuszczales ?????? :-D

dla ciebie misiu bez pozdrowien

10. Data: 2004-12-28 23:12:10

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:cqsovo$8nc$1@korweta.task.gda.pl
> [...]
> ......... to pewnie potrafisz lepiej
> ....zielony sie znalaz ... phffffff
> ...karpie tez na swieta wypuszczales ?????? :-D

Zjeżdżaj, trollu. Powinni z ciebie zrobić sadło do smarowania "płucek".

P.

migdalki sie rozpadaja?..
Mdlosci
jezyk angielski w salonie kosmetycznym