[pyt] Odszkodowanie

1. Data: 2004-12-25 09:43:47

Temat: [pyt] Odszkodowanie
Od: "Andi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moj znajomy kilka miesiecy temu mial wypadek w szkole, podczas zajec wf-u
zaslabl,
dostal drgawek - na miejscu w szpitalu (po przyjezdzie karetki) okazalo sie
ze bylo
to ostre niedotlenienie mozgu oraz hiperwentylacja (nie wiem czy to to
samo) - lezal na OIOMie przez
jeden dzien a nastepnie kilka dni na oddziale wewnetrznym - na szczescie
wydaje sie iz zdarzenie to
nie przynioslo raczej stalych skutkow i juz jest wszystko dobrze.
W kazdym razie pytanie moje sprowadza sie do tego czy moze On oczekiwac
odszkodowania - skoro placi w szkole
za ubezpieczenie ... i czy nie bedzie to juz przedatowane ... stalo sie to w
marcu-kwietniu tego roku.
Moze tez ktos sie orientuje jesli juz mu sie bedzie cos nalezalo to w jakiej
wysokosci

dziekuje z gory za pomoc

2. Data: 2004-12-25 13:30:33

Temat: Re: [pyt] Odszkodowanie
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cqjcva$7r6$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Andi <b...@w...pl>
Było:
> [...]
> zajec wf-u zaslabl,
> W kazdym razie pytanie moje sprowadza sie do tego czy moze On
> oczekiwac odszkodowania - skoro placi w szkole

Może na pl.soc.prawo będą wiedzieli

http://evil.pl/pip/index.html

c.d.
pytanie