w akcie desperacji

1. Data: 2004-12-25 10:11:37

Temat: w akcie desperacji
Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o odpwiedź na wcześniej zadane pytania
--
s...@g...pl

2. Data: 2004-12-25 12:52:39

Temat: Re: w akcie desperacji
Od: "dirty_harry" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@w...pl> napisał >
> Bardzo proszę o odpwiedź na wcześniej zadane pytania

trol

3. Data: 2004-12-25 14:52:15

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo proszę o odpwiedź na wcześniej zadane pytania

Są świeta wiec pewnie masz trochę wolnego czasu wiec wykorzystaj go na
poczytanie netykiety. W skrócie - dla Ciebie .
1. grupy dyskusyjne to nie rubryka "kochane Bravo pomoz mi..." Tu nikt nie
ma obowiązku odpowiadac na zadane pytania. Albo sie uzbroisz w cierpliwosc
albo daj sobie spokoj z grupami.
2. Nie zakladaj po 5 wątków na ten sam temat.
3. Unikaj durnowatych ogólnikowych tytułow postów w stylu "pytanie",
"pomocy", "c.d" W temacie zasugeruj zarys problemu
4. Podpisuj sie pod postami - anonimy wyglądają kiepsko

Swiątecznie

HaNkA

[pyt] Odszkodowanie
c.d.