sadło z borsuka

11. Data: 2004-12-28 23:27:42

Temat: Re: sadło z borsuka
Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zjeżdżaj, trollu. Powinni z ciebie zrobić sadło do smarowania
> "płucek".
>
> P.

Niech sie Pani tak nie denerwuje , bo sie Pani spoci i przeziebienie gotowe
.
... a wtedy co ??? antybiotyczki ?????? glupia babo ??? zycze szybkiego
powrotu do zdrowia ... psychicznego :-P

K.

12. Data: 2004-12-29 20:03:59

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> wrote in message

> Tomeczku puknij sie w czolko :-P ....... drewnianym mloteczkiem .........
> to pewnie potrafisz lepiej
> ....zielony sie znalaz ... phffffff
> ...karpie tez na swieta wypuszczales ?????? :-D

Jasne, na patelnię, kretynie. Naucz się czytać ze zrozumieniem, a póki co -
odplonkuj się z pluskiem.

T.

13. Data: 2004-12-29 21:57:19

Od: "KRzysiek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, na patelnię, kretynie. Naucz się czytać ze zrozumieniem, a póki
co -
> odplonkuj się z pluskiem.

Dobra rada dla Ciebie na przyszlosc - kretynow to wsrod rodziny i znajomych
poszukaj .....
Przyjme Twoje zalecenie doktorku jak Ty przestaniesz pisac bez sensu gdy nie
masz nic madrego do powiedzenia a w szczegolnosci na temat, zreszta widze ze
poczucie humoru masz rownie rozwiniete jak poziom Twojej kultury osobistej
... zenada.

Zreszta zrob mi ta przyjemnosc i wsadz mnie sobie do KF - na pewno bez zalu
z mojej strony.

pa nerwusku :-P

migdalki sie rozpadaja?..
Mdlosci