migdalki sie rozpadaja?..

1. Data: 2004-12-25 14:00:17

Temat: migdalki sie rozpadaja?..
Od: serwan <s...@u...il.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
w zasadzie od zawsze mam powiekszone migdalki, jeden wiecej drugiciut
mniej- nic niepokojacego; od czasu do czasu, ostatnio coraz czesciej
wgapiajac sie jak kretyn w migdalki przed lustrem zauwazam jakby
krostki na migdalkach (jasniejsze punkciki). rownoczesnie od czasu do
czasu znienacka w ustach mi sie pojawia grudka 'czegos' zoltego, o
nieprzyjemnym zapachu. empiryczne doswiadczenia wskazuja, ze
ucisniecie migdalka w okolicach 'krostki' o ktorej wyzej, powoduje ze
z 'krostki' wyskakuje wlasnie taka zoltawa grudka; co to jest moze
ktos wie? niepokoic sie?..
pozdrawiam
tomasz

2. Data: 2004-12-25 14:38:11

Temat: Re: migdalki sie rozpadaja?..
Od: "morepig" <m...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "serwan" <s...@u...il.pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> ucisniecie migdalka w okolicach 'krostki' o ktorej wyzej, powoduje ze
> z 'krostki' wyskakuje wlasnie taka zoltawa grudka; co to jest moze

ropa?? masz chore migdalki po prostu. ja tak mialam ciagle, pozniej zaczely
mi pekac- raz-dwa razy w roku i w koncu mi wycieli. ale moje byly ogroooomne
i oblesne...

--
pozdr
morepig

3. Data: 2004-12-26 13:26:41

Od: "adik" <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morepig" <m...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]

zaczely
> mi pekac- raz-dwa razy w roku i w koncu mi wycieli. ale moje byly

chetnie sie dowiem czy lepiej miec te migdaly - nawet
takie podziurawione i czasem z pewna iloscia ropy
czy lepiej je miec usuniete?
cieakwi mnie rowniez oddzialywanie zapalonych
(w jakim stopniu ?) migdalow na kosciec...
podobno moze wywolywac reumatyzm

dzieki za glosy w dyskusji
adik

Mdlosci