Problemik z białym językiem :(

1. Data: 2004-12-25 19:30:25

Temat: Problemik z białym językiem :(
Od: "Andrzej" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć
mam 20 lat i codziennie mam biały język ( 1 cm języka może jest tylko czerwony )
i kwaśny smak w ustach
po nocnym spaniu gdy budze się rano to w ustach mam sajgon, że się tak wyraże
tzn. biało żółty osad na języku, zębach, górnej części dziąseł, kwaśny smak w
ustach,
może tylk oraz w tyg w godzianch wieczornych mam język całkowicie czerwony !
Chciałem się dowiedzieć czy to jakaś choroba, skąd się to bierze, jak to
wyleczyć?. Do lekarza z tym nie pójde bo to głupia sprawa. Prosze o pomoc.

Andrzej

2. Data: 2004-12-25 22:40:28

Temat: Re: Problemik z białym językiem :(
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 25 Dec 2004 20:30:25 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Andrzej, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Do lekarza z tym nie pójde bo to głupia sprawa.

No faktycznie - bardzo glupia.
A co jest juz objawem choroby a nie jest na tyle glupie zeby do lekarza
isc?
Czy jakas grzybica w jamie ustnej, a moze problemy z trawieniem to jest cos
czym powinien zajac sie lekarz czy moze ktos zupelnie anonimowy, kto nie
jest jasnowidzem a moze doradzic Ci cos zupelnie idiotycznego?
Ja kiedys z podobnym problemem bylam u lekarza, najpierw u stomatologa
ktory mnie z calkiem powazna mina i nie uwazajac ze to glupota - skierowal
do specjalisty chorob blony sluzowej jamy ustnej.
I zapewniam Cie ze nikt nie uwazal tego za glupote - zostalam zbadana
bardzo dokladnie.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2004-12-27 12:06:46

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
mam ten sam problem ale wizyta u lekarz 2 krotna mi nie pomogla,pani lekarz
bardzo nieprofesjonalnie podeszla do sprawy.Dostalam Nystatyne do picia i
Tantum vberde do plukania(drogie i nieskuteczne)jesli chcesz odezwij sie na
priva to ci powiem co probowalam i co ewentualnie mogloby ci pomoc..ja sie
lecze dalej ale juz sa jakies efekty
pozdrawiam

maya

4. Data: 2004-12-27 12:56:01

Od: tymoon <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maya wrote:

> jesli chcesz odezwij sie na
> priva to ci powiem co probowalam i co ewentualnie mogloby ci pomoc..ja sie
> lecze dalej ale juz sa jakies efekty
> pozdrawiam

A nie lepiej na grupie? Moze sie komus jeszcze przyda taka informacja..
i w archiwum zostanie, ktos sobie moze kiedys wygrzebie.

--
Pozdrawiam: Tomek Wojtczak
tymoon(at)wp(dot)pl

5. Data: 2004-12-27 13:54:08

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam objawy takie same z tym,ze czesto mam oprocz bialego koloru na jezyku
intensywnie zolty:
A wiec tak:lekarz stwierdzil,ze to grzybica ale bralam
-Nystatyne 2 x w odstepie miesiaca i nie pomoglo
-Tantum Vede (plyn do plukania jamy ustnej)nie pomoglo(szkoda kasy)
- Chlorchinaldin (usuwa grzybice) zuzylam 2 opakowania troche pomoglo ale
malutko,nie wiem moze za krotko sie tym leczylam zeby pomoglo albo to nie jest
grzybica
- podobno pomaga zakwaszanie organizmu

Znajmomy lekarz z wywiadu powiedzial ze mam problemy z woreczkiem zolciowym
(zolty nalot)
Jego zalecenia:
- picie herbatek z miety i dzurawca
- Tricac (bakterie takie jak w jogurcie 3x dziennie przed jedzeniem) 16zl w
aptece bez recepty

Rzeczy na ktre sama wpadlam:
- nie jem slodyczy (po zjedzeniu od razu trzeba wymyc zabki bo nalot sie
pojawia)
- "rzucilam" picie kawy
- szoruje jezyk kilka razy dziennie
- kupilam sobie spray doust z Wilcacory 20zl podobno antyseptyczny

troche mi pomoglo nalot jest mniejszy ale nie zniknal calkiem...jak wpadne na
cos skuteczniejszego to dam znac ;)

pozdrawiam wszystkich
maya

6. Data: 2004-12-27 14:00:14

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. podobno pomaga ssanie tabletek z cynkiem(neutralizuja siarke) ale jestem
czasowo spplukana a sa troszke drogie i jeszcze nie probowalam

7. Data: 2004-12-27 19:56:47

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

27 Dec 2004 14:54:08 +0100, *maya*
<news:4f10.00000385.41d01400@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> troche mi pomoglo nalot jest mniejszy ale nie zniknal calkiem...jak wpadne na
> cos skuteczniejszego to dam znac ;)

A czyścisz język szczoteczką do zębów, przy okazji mycia zębów?

Kaja

8. Data: 2004-12-28 08:54:16

Od: "maya" <n...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czyścisz język szczoteczką do zębów, przy okazji mycia zębów?
Tak kilka razy dziennie ale nie wiadomo czego nalot powraca,juz myslalam o
zakupie specjalnej szczoteczki do jezyka bo narazie mam zwykla+elektryczna ale
nie wiem czy jest sens,czy jest duzo lepsza..

maya

9. Data: 2004-12-28 15:35:19

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Dec 2004 09:54:16 +0100, *maya*
<news:4f10.00000585.41d11f38@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> Tak kilka razy dziennie ale nie wiadomo czego nalot powraca,juz myslalam o
> zakupie specjalnej szczoteczki do jezyka bo narazie mam zwykla+elektryczna ale
> nie wiem czy jest sens,czy jest duzo lepsza..

Mierzysz gorączkę? Ja mam biały język, kiedy mam gorączkę.

Kaja

10. Data: 2004-12-29 15:27:18

Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mierzysz gorączkę? Ja mam biały język, kiedy mam gorączkę.
to chyba nie od goraczki,ja to mam od 4 miesiecy;( ...zabki mam tez wyleczone
wiec to nie od tego...
> Pozdrawiam,
> --
> Kaja

Szukam Porządnego gastrologa w Warszawie
sadło z borsuka
migdalki sie rozpadaja?..
Mdlosci
jezyk angielski w salonie kosmetycznym