zapach czekolady- długie

1. Data: 2005-11-11 13:38:24

Temat: zapach czekolady- długie
Od: "zaba" <no spam@zaba.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, grupowiczki i grupowiczów,
ostatnimi czasy zupełnie zmienił mi się gust zapachowy, a dokładniej
właściwie to od wiosny jedynym zapachem który mi odpowiada to czekoladowy.
Oczywiście w związku z tym moje zakupy w sklepach kosmetycznych zaczynają
się od poszukiwań wszelkich kosmetyków o zapachu czekolady.
Niestety nie mogę znaleźć ich za wiele więc zadowalam się tym co znajdu +
wanilią .
Może wy znacie miejsca gdzie można nabyć kosmetyki, wodę lub perfumy o
zapachu czekolady.
Moje poszukiwania przyniosły następujące rezultaty:
- sklepy super-pharm( chyba tak to się nazywa) i sephora - seria aquolina -
no i pięknie w serii czekodad jest prawie wszystko w ofercie ale nigdy na
półkach - do tej pory udało mi się nabyć tylko żel pod prysznic i balsam do
ciała ( na półkach stoi także płyn do kąpieli) i nic po za tym,
Plusem tej serii to zapachy różnych czekolad - mlecznej, z orzechami,
białej oraz to że zapach trzyma się cały dzień.
- galeria centrum i sephora - seria pupa - dostałam tylko piankę do ciała -
zapach białej czekolady i chyba kiedyś miałam balsam do ciała.
Co do pianki to fajna rzecz, szczególnie na upały, daje poczucie schłodzenia
skóry i pachnie bardzo delikatnie.
Natomiast balsam dziwnie się rozsmarowuje zostawia na skórze takie placki
nie rozsmarowanego balsamu tak jakby nie mógł się wchłonąć w tych miejscach
od razu, nie jest taki śliski, nie jest rzadki ma konsystencję takiej
gęstej czekolady. Bardzo go lubię mimo zostawienia na skórze tych placków
wchłania się szybko.
- supermarket geant albo auchan - seria dax cosmetics- jedyne co udało mi
się zakupić to krem czekoladowy do twarzy i ciała szczególnie do suchej i
postarzałej ( ja mam tłustą buzię ale resztę wysuszoną, więc przyda się jak
znalazł - czeka na swoją kolejkę)
- avon - seria planet spa - african shea butter- podchodzi mi troszkę pod
czekoladę- więc właśnie nabyłam żel pod prysznic, scrub i krem do stóp -
jeszcze ich nie próbowałam
- body shop ( w Holandii) - tam nie ma nic czekoladowego ale nabyłam masło
kakaowe też czeka na używanie.
Natomiast pamiętam kiedyś dawno temu z okazji Dnia Kobiet w Yves Roche były
do kupienia wody perfumowane lub toaletowe o róznych niesamowitych zapachach
( wata cukrowa, landrynki i właśnie czekolada).
Niestety to była jakś jednorazowa akcja, a wtedy czekolada tak mnie nie
pociągała, więc pamiętam spryskałam sobie szyję czekoladą ale nie myślałam o
kupnie.
Reasumując jeszcze raz proszę Was, jeśli spotkaliście lub spotkacie się z
jakimś specyfikiem o zapachu czekolady dajcie mi znać, najbardziej poszukuję
perfum, wody toaletowej .
pozdrawiam serdecznie
Kasia

koldakow<spam>@wa.onet.pl

1. Data: 2005-11-11 13:59:38

Temat: Re: zapach czekolady- długie
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-11 14:38:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *zaba* skreślił te oto słowa:

> Reasumując jeszcze raz proszę Was, jeśli spotkaliście lub spotkacie się z
> jakimś specyfikiem o zapachu czekolady dajcie mi znać, najbardziej poszukuję
> perfum, wody toaletowej .

Sephora - własna seria - mydła, płyny, balsamy. Nie dośc, że pachnie
czekoladą, to jeszcze wygląda jak rózne czekoladowe rzeczy.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-11 14:09:14

Od: "zaba" <no spam@zaba.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia"napisała
> Sephora - własna seria - mydła, płyny, balsamy. Nie dośc, że pachnie
> czekoladą, to jeszcze wygląda jak rózne czekoladowe rzeczy.

Racja zapomniałam,że coś nowego wprowadzili, ale jeszcze nie nabyłam i nie
wąchałam
dzięki serdeczne
kasia

1. Data: 2005-11-11 21:20:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zaba" <no spam@zaba.pl> napisał w wiadomości

> Reasumując jeszcze raz proszę Was, jeśli spotkaliście lub spotkacie się z
> jakimś specyfikiem o zapachu czekolady dajcie mi znać, najbardziej
> poszukuję
> perfum, wody toaletowej .

wody nie kojarze, ale obledna czekoladowa seria jest w mark & spencer - na
pewno krem do ciala i rak, peeling i plyn do kapieli, chyba jeszcze mydlo.

tu tez pare rzeczy znalazlam:
http://allegro.pl/show_item.php?item=70421617
http://allegro.pl/show_item.php?item=71669605
jest tam tego wiecej:)

1. Data: 2005-11-12 18:36:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 11 listopada 2005 14:38
użytkownik zaba, sącząc kawkę, wyklepał:

> Reasumując jeszcze raz proszę Was, jeśli spotkaliście lub spotkacie się z
> jakimś specyfikiem o zapachu czekolady dajcie mi znać, najbardziej
> poszukuję perfum, wody toaletowej .

Miałam jakiś czas temu zapach Yves Rocher "Neonatura" - połączenie
czekolady, wanilii i kakao. Pycha! Wada - kiepsko u niego z trwałością.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-11-15 18:23:41

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakimś specyfikiem o zapachu czekolady dajcie mi znać, najbardziej poszukuję

Wody toaletowej nie znam, ale pamiętam kilka fajnych czekoladowych rzeczy,
których używałam i polecam:
-Fruttni - żel pod prysznic, płyn do kąpieli, mydło do łap, balsam do ust (taki
sobie) i krem do ciała (też taki sobie ale ładnie pachniał). Oni mają też wody
toaletowe w sprayu, wieć możliwe, że do tej linii zapachowej też jest pachnidło.
-Bielenda - czekoladowe mleczko do ciała i deser do kąpieli. Deseru nie polecam,
mleczko za to polecam gorąco, bo ładnie pachnie i wchłania się szybciutko (inna
rzecz, że słabo nawilża, ale na rano w sam raz)

I jeszcze mała ściąga:
http://polki.wp.pl/kat,1682,wid,7562950,wiadomosc.ht
ml?ticaid=18cc

Kaśka

1. Data: 2005-11-15 22:06:39

Od: "zaba" <no spam@zaba.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka"napisała
> [...]
wody
> toaletowe w sprayu, wieć możliwe, że do tej linii zapachowej też jest

zaintrygowałaś mnie, ale szperam i szperam i nie mogę wyszperać gdzie ja
mogę te cudeńka nabyć w jakich sklepach ( chodzi mi o sklepy w realu nie
internetowe)

kasia

1. Data: 2005-11-16 08:36:34

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zaba" <no spam@zaba.pl> wrote in message

> - body shop ( w Holandii) - tam nie ma nic czekoladowego ale nabyłam masło
> kakaowe też czeka na używanie.

Zle szukalas.
Maja 2 wody czekoladowe: amorito - czekolada z wanilia, altaro - czekoalda z
cynamonem. Regularnie pojawialy/pojawiaja sie na allegro.

m.

1. Data: 2005-11-16 11:08:15

Od: "Skakanka <praca>" <p...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

> zaintrygowałaś mnie, ale szperam i szperam i nie mogę wyszperać gdzie ja
> mogę te cudeńka nabyć w jakich sklepach ( chodzi mi o sklepy w realu nie
> internetowe)

Widziałam je w Douglasie, w Galerii Centrum, w supermarketach, ale bardzo
ograniczoną ilość produktów, podobnie w Naturze.

Jeśli jesteś z Krakowa, mogę Ci podpowiedzieć mniejsze sklepiki.

Kaśka

1. Data: 2005-11-17 16:05:48

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Reasumując jeszcze raz proszę Was, jeśli spotkaliście lub spotkacie się z
> jakimś specyfikiem o zapachu czekolady dajcie mi znać, najbardziej

http://cynamonowo.super.sklep.pl/sklep/advanced_sear
ch_result.php?keywords=czekolada&x=23&y=7

tu masz wszystko, co czekoladowe, w tym woda toaletowa

W Rossmannie przecenili...
"pogniecione włosy"
Ktoś szukał orientalnych zapachów :)
Wizazystki szukam - Krakow