zapach papierosow

1. Data: 2004-02-19 19:11:07

Temat: zapach papierosow
Od: "Jerry" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jestem niepalacy, a mieszkam na stancji z kumplem, ktory pali. Co
prawda on nigdy nie pali w mieszkaniu, bo zabronilem. Ale kupuje dosyc
mocne papierosy, dlatego tez caly czas odczuwam intensywny i bardzo
nieprzyjemny dla mnie zapach papierosow (przepraszam jesli obrazam tu
osoby palace); glownie "smierdzi" jego ubranie. A nie moge przeciez
caly czas wietrzyc mieszkanie.

I oto moje pytanie: czy taki zapach emanujacy z ubrania jest tak samo
szkodliwy dla zdrowia jak wdychanie zwyklego dymu tytoniowego?
Bardzo mi to przeszkadza, czasami nawet boli mnie glowa i mam lekkie
podraznienie blony sluzowej nosa - zastanawiam sie czy moze mam
alergie na dym tytoniowy, a jesli tak to jak to mozna sprawdzic.

Pozdr
Jerry