zapach spalonego mleka wraz a garnkiem co zrobic?

1. Data: 2003-10-20 20:34:25

Temat: zapach spalonego mleka wraz a garnkiem co zrobic?
Od: "aneta" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

No to miałem dzis pecha i zapomnielem na smierc o wstawionym mleku na
gazie.Jak doszedł do mnie swąd (1 piętro)było juz po ptakach a raczej
garnku.No i trudno garnek przeżyje może nawet da sie go usunać trwale a żona
sobie nie przypomni ale zapach hm to juz gorsza sprawa.
I tu prosze o jakies rady jak sie pozbyc tego zapachu?

Życzliwym znawcą z góry dziękuje za uratowanie mi tyłka bo żona nie jest za
bardzo szczęsliwa z zapachu w chałupie.

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2003-10-20 20:43:56

Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Życzliwym znawcą z góry dziękuje za uratowanie mi tyłka bo żona nie jest
za
> bardzo szczęsliwa z zapachu w chałupie.

Zrób imprezę mocno zakrapianą z obowiązkiem zwrotów pokarmowych do zlewu!

*p*

1. Data: 2003-10-21 06:28:29

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aneta" <a...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> I tu prosze o jakies rady jak sie pozbyc tego zapachu?
>
> Życzliwym znawcą z góry dziękuje za uratowanie mi tyłka bo żona nie jest

ja spaleniznę traktuje solą. zostawiam garnek wysypany solą na parę godzin z
zapachem to niestety nie taka prosta sprawa. wietrząc mieszkanko uruchomić
wentylator w kuchni to jedyne co mi przychodzi do głowy
aneta

1. Data: 2003-10-21 07:37:42

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sobie nie przypomni ale zapach hm to juz gorsza sprawa.
> I tu prosze o jakies rady jak sie pozbyc tego zapachu?

Koniecznie wyprac firanki - to pochlaniacze zapachu.
Poza tym moze jakies odswiezacze powietrza? No i wietrzenie.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

cielęcina
sos gorgonzolla