zapadnięte oczka

1. Data: 2006-02-07 07:23:40

Temat: zapadnięte oczka
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
Wczoraj byłam z synkiem (4 latka) u okulisty. Lekarz zwrócił uwagę na jego
zapadnięte oczka i zapytał się czy przypadkiem mały nie choruje na nerki. Syn
miał w sumie tak głęboko usadowione oczka od urodzenia ale lekarz zwowu
wzbudziła u mnie obawy i podejrzenia. Zauważyłam , że synek ma tak jakby
podkrążone oczka. Już nie wiem czy ja przesadzam czy coś w tym jest. Proszę o
pomoc, jeżeli ktoś miał podobne doświadczenia.
Dziękuję