deprim...

1. Data: 2006-02-07 08:48:11

Temat: deprim...
Od: "Sebek" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Deprim można zastąpić herbatką z ziela dziurawca?Zrobiony jest przeciez
z tego samego,a kosztuje trzy razy mniej!!

2. Data: 2006-02-07 10:07:50

Temat: Re: deprim...
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy Deprim można zastąpić herbatką z ziela dziurawca?Zrobiony jest
> przeciez
> z tego samego,a kosztuje trzy razy mniej!!

Herbatki z dziurawca stosuje się ponoć na przeczyszczenie tak więc uważaj z
nimi, chyba że rozwolnienie poprawia Ci humor ;)

D.

3. Data: 2006-02-07 10:22:33

Temat: Re: deprim... - kup 'zamiennik'
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy Deprim można zastąpić herbatką z ziela dziurawca?Zrobiony jest
> przeciez
> z tego samego,a kosztuje trzy razy mniej!!

Jeśli przeszkadza Ci cena, kup sobie Hyperosedat (ok 10zł za 60 tabl) -
skład identyczny, dawka też. Tylko nie reklamowany w telewizji ;)

D.

4. Data: 2006-02-07 10:31:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości

> Herbatki z dziurawca stosuje się ponoć na przeczyszczenie tak więc uważaj
> nimi, chyba że rozwolnienie poprawia Ci humor ;)

Od kiedy to na przeczyszczenie?

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

5. Data: 2006-02-07 10:34:08

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy Deprim można zastąpić herbatką z ziela dziurawca?Zrobiony jest
> przeciez
> z tego samego,a kosztuje trzy razy mniej!!

Np.
http://www.resmedica.pl/zdart100013.html

Herbatke mozesz sobie czasem popijac, ale po 1/2szkl. 2xdziennie.
Tylko ostroznie stosowac w okresie nasilenia slonecznego. I w ogole nie
przesadzaj z tym zielem. To ze to ziolko, nie znaczy, ze moze nie zaszkodzic
;)

6. Data: 2006-02-07 10:57:34

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Od kiedy to na przeczyszczenie?

Cóż, dziurawiec "działa przeciwskurczowo na mięśnie gładkie przewodu
pokarmowego, dróg żółciowych i przewodu pokarmowego", tym samym poprawia
przemianę materii, a przedawkowany może działać przeczyszczająco. Lekarka
zapisała taką gerbatkę mojej mamie, która miała problemy z wypróżnianiem
i... na nią działa. No chyba, że nie na wszystkich ale ja na wszelki wypadek
tych ziółek akurat nie ruszam ;)

D.

7. Data: 2006-02-07 11:39:37

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 7 Feb 2006 11:07:50 +0100, *Dorota D.*
<news:ds9rhq$7nj$1@opal.icpnet.pl> napisał(a):

> Herbatki z dziurawca stosuje się ponoć na przeczyszczenie tak więc uważaj z
> nimi, chyba że rozwolnienie poprawia Ci humor ;)

Nieprawda. Raczej na wątrobe i trawienie.

--
Kaja

8. Data: 2006-02-07 12:04:09

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Feb 2006 09:48:11 +0100, Sebek napisał(a):

> Czy Deprim można zastąpić herbatką z ziela dziurawca?Zrobiony jest przeciez
> z tego samego,a kosztuje trzy razy mniej!!

Deprim możesz zastąpić nawet gumą do żucia, bo z tego co zaobserwowałem
działa on raczej jak placebo niż jak lekarstwo. Zjedz sobie kiedyś całe
opakowanie tego i zobaczysz, że będziesz sie czuł tak jakbyś nic nie brał.

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2006-02-07 12:09:03

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 7 Feb 2006 09:48:11 +0100, Sebek napisał(a):
>
> Zjedz sobie kiedyś całe
> opakowanie tego i zobaczysz, że będziesz sie czuł tak jakbyś nic nie brał.

No faktycznie, jak zje całe od razu to mu nie pomoże. Takie leki działają
dopiero po dłuższym czasie regularnego przyjmowania gdzieś po tygodniu,
dwóch, może nawet dłuższym. Przecież to zioła, nie spodziewasz się chyba, że
uzdrowią go w 15 minut?

D.

10. Data: 2006-02-07 13:18:25

Od: "Master" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

brał.

Ta... następnym razem przeczytaj ulotkę. Mnie zajebiście pomógł a zaczął
działać po około 2-3 tygodniach jak koleżanka już napisała. Szkoda tylko, że
to półsrodek, bo gdy odstawiasz wszystko powraca do normy.

zapadnięte oczka
Ezoteryczne źródła i nurty homeopatii - help me !!!
medycyna sportowa
Laser dobry na wszystko
ALVEO - czy ktos wie co to ???