Wszy

1. Data: 2006-02-07 11:07:57

Temat: Wszy
Od: Gosial <G...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy obecnie stanowią duży problem? Czy często zdarzają się w szkołach i
przedszkolach? Czy łatwo się nimi zarazić? Czy ten problem może
dosięgnąć każdego? Czy trudno się ich pozbyć?

Gosia

2. Data: 2006-02-07 11:14:34

Temat: Re: Wszy
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy obecnie stanowią duży problem? Czy często zdarzają się w szkołach i
> przedszkolach? Czy łatwo się nimi zarazić? Czy ten problem może
> dosięgnąć każdego? Czy trudno się ich pozbyć?

z 2 miesiace temu corka przyniosla z przedzkola ,do przedszkola
przyniósł chlopiec ktorego starsza siostra wrocila z wycieczki.

zarazic sie łatwo ,moze dosięgnąc kazdego ,chociaz nas rodziców nie
dopadły pomimo iz spalismy w trojke z dzieckiem,byc moze dlatego iz
codziennie z TŻ myjemy głowy.

pozbyc sie trudno ,walczylismy z 2 tygodnie ,najpier zabicie wszy czyli
takich robali zdolnych do skladania jajek ,kiedy wyczesłlam zdechle
,zostaly gdnidy czyli jajeczka ,wyczesywanie codziennie plus codzienne
wyciąganie ich z włosów.

dalismy rade chociaz cięzko bylo i mozolnie,trzeba mocno je chwycic bo
siedza ostro przyczepione do włosa.

najlepiej byloby obciac dziecko na łyso ale jak zrobic to 5 latce?;)
p.

3. Data: 2006-02-07 11:14:35

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosial" <G...@y...pl> napisał w wiadomości
> Czy obecnie stanowią duży problem?

Raczej malutki, z tego, co widziałam na zdjęciu. ;-)

> Czy często zdarzają się w szkołach i przedszkolach? Czy łatwo się nimi
> zarazić? Czy ten problem może dosięgnąć każdego? Czy trudno się ich
> pozbyć?

Napisz może najpierw, po co Ci odpowiedzi na te liczne pytania...
I.

4. Data: 2006-02-07 11:23:10

Od: Gosial <G...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Raczej malutki, z tego, co widziałam na zdjęciu. ;-)

> Napisz może najpierw, po co Ci odpowiedzi na te liczne pytania...

Pojawiły się w klasie mojego dziecka i chciałabym wiedzieć czy to jest
odosobniony przypadek, czy pojawią się u nas w domu i jeśli tak to czy
będzie z tym dużo zamieszania.

Gosia

5. Data: 2006-02-07 11:31:58

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pojawiły się w klasie mojego dziecka i chciałabym wiedzieć czy to jest
> odosobniony przypadek

Po kilku dniach raczej odosobniony już nie bezie. ;-)

> czy pojawią się u nas w domu

Szansa jest duża.

> i jeśli tak to czy będzie z tym dużo zamieszania.

Przypuszczam, że tak. Wszawica do najmilszych nie należy.
http://www.ausl.mo.it/news/malattie_infet/lingue/pol
acco/pediculosi%20polacco.pdf
I.

6. Data: 2006-02-07 14:35:54

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Feb 2006 12:14:34 +0100, pamana wrote:

> zarazic sie łatwo ,moze dosięgnąc kazdego ,chociaz nas rodziców nie
> dopadły pomimo iz spalismy w trojke z dzieckiem,byc moze dlatego iz
> codziennie z TŻ myjemy głowy.

nie sadze, zeby to mialo jakikolwiek wplyw :>

> [...]
> takich robali zdolnych do skladania jajek ,kiedy wyczesłlam zdechle
> ,zostaly gdnidy czyli jajeczka ,wyczesywanie codziennie plus codzienne

pamietam jak mama mi cos takiego robila z moimi wlosami prawie do pasa.
dalabym sobie zabrac ulubionego misia za to, zeby sie zlitowala i obciela
mi wlosy i zebym nie musiala marnowac codziennie godziny na bycie ciagnieta
za owlosienie.

> dalismy rade chociaz cięzko bylo i mozolnie,trzeba mocno je chwycic bo
> siedza ostro przyczepione do włosa.
>
> najlepiej byloby obciac dziecko na łyso ale jak zrobic to 5 latce?;)
> p.

maszynka :] ubrac potem w radosne bojowki i malusie glaniki i stwierdzic,
ze to najnowsza moda :>

ja to bym sie slinila na tak ubrane dziecko niezaleznie od uwszawienia :)

--
Boska
http://magdee.blox.pl

7. Data: 2006-02-07 14:48:14

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie sadze, zeby to mialo jakikolwiek wplyw :>

moze i nie ale na szczescie nas to nie dopadlo .

> maszynka :] ubrac potem w radosne bojowki i malusie glaniki i stwierdzic,
> ze to najnowsza moda :>

technicznie to wiem jak ale jak jej to wytumaczyc?

> ja to bym sie slinila na tak ubrane dziecko niezaleznie od uwszawienia :)

no to juz wiesz jak bedzie wygladal o twoje dziecko :P
p.

8. Data: 2006-02-07 14:54:57

Od: gadrael <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Przypuszczam, że tak. Wszawica do najmilszych nie należy.
> http://www.ausl.mo.it/news/malattie_infet/lingue/pol
acco/pediculosi%20polacco.pdf

Czy ja wiem czy to taki problem, jak złapałem cos takiego w podstawowce
(jakies kilkanaście lat temu ?), to rodzice kupili jakis specyfik w
aptece i kilka razy miałem to nałożone na głowe (powtarza się to żeby
wytruć wszy ktore dopiero się wylęgły). Poza tym że było to śmierdzące
to nie mam jakichś szczególnie przykrych wspomnień, chyba dosyć szybko
było po problemie.

dus

9. Data: 2006-02-07 15:13:43

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Feb 2006 15:48:14 +0100, pamana wrote:

> technicznie to wiem jak ale jak jej to wytumaczyc?

zapytaj, czy woli spedzac godzine dziennie siedzac bez ruchu... poza tym
ona ma 5 lat, w tym wieku obawiam sie, ze wiekszosc decyzji podejmuje
jednak rodzic. ale nie wtracam sie, bo nie moj cyrk, poza tym sie nie znam
:)

> no to juz wiesz jak bedzie wygladal o twoje dziecko :P

alez zdecydowanie, ledwie sie powstrzymuje przed kupowaniem niektorych
slicznych ciuszkow tego typu :>

--
Boska
http://magdee.blox.pl

10. Data: 2006-02-07 15:40:58

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ona ma 5 lat, w tym wieku obawiam sie, ze wiekszosc decyzji podejmuje
> jednak rodzic. ale nie wtracam sie, bo nie moj cyrk, poza tym sie nie znam

dalismy rade bez scinania:) codziennie pol godziny podczas bajki.

jakos nie wyobrazam sobie jej w przedszkolu łysej ,z pewnoscie nie
chialaby tam chodzic po 1 dni wytykana palcami.
p.

deprim...
zapadnięte oczka
Ezoteryczne źródła i nurty homeopatii - help me !!!
medycyna sportowa
Laser dobry na wszystko