Czy zagląda tu jakiś dermatolog?????

1. Data: 2006-02-07 11:52:04

Temat: Czy zagląda tu jakiś dermatolog?????
Od: "Evunia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko jak w temacie. Czy zagląda tu jakiś dermatolog??????? Chciałabym
się o coś zapytać??
Pozdrawiam
Evunia

2. Data: 2006-02-07 12:06:46

Temat: Re: Czy zagląda tu jakiś dermatolog?????
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To zapytaj. Jeśli ktoś będzie potrafił pomóc, to zapewne pomoże.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-02-09 07:43:01

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Feb 2006, Evunia wrote:

> Mam pytanko jak w temacie. Czy zagląda tu jakiś dermatolog??????? Chciałabym
> się o coś zapytać??

przypuszczam, ze nie - gdy sie czyta takie tematy jak "wystrzelac
sluzbe zdrowia" sam sie zastanawiam, czy zagladac ...

P.>

--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Wszy
deprim...
zapadnięte oczka
Ezoteryczne źródła i nurty homeopatii - help me !!!
medycyna sportowa