zapalenie GRUCZOLU KROKOWEGO LUB CEWKI UREAPLASMA UREALITICUM

1. Data: 2006-06-16 12:29:56

Temat: zapalenie GRUCZOLU KROKOWEGO LUB CEWKI UREAPLASMA UREALITICUM
Od: "ADI" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Od paru miesiecy mam problemy z ukladem moczowym (parcie na
mocz,pieczenie).Wyniki posiewow zawsze ujemne(moczu i nasienia).Lekarz
stwierdzil zapalenie gruczolu krokwego.W koncu zrobilem posiew nasienia
na mycoplasme i wyszlo ze mam bakterie Ureaplasma urelaitycum.Czy ona
jest powodem moich dolegliwosci i moze powodowac zapalenie gruczolu
krokowego.W antybiogramie wyszlo ze powinienem brac doksycycline.Biore
ja od 15 dni ale dolegliwosci nie zniknely.czy to mozliwe ze ten
antybiotyk na mnie nie dziala.Prosze o pomoc.Moze jest cos
skuteczniejszego na tą bakterie,bo chyba ona jest powodem tych
problemow?Cos w zastrzykach?Dziekuje za odpowiedz na moje pytanie?
Pozdrawiam Adi

2. Data: 2006-06-16 21:57:14

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ADI" napisał:

> W antybiogramie wyszlo ze powinienem brac doksycycline.Biore ja od
> 15 dni ale dolegliwosci nie zniknely.czy to mozliwe ze ten
antybiotyk
> na mnie nie dziala.

A na ile dni masz przewidzianą kurację? Mycoplasmy leczy się dłużej
niż zwykłe zakażenia, nawet do 4 tygodni - w przypadku gruczołu
krokowego: http://glinki.com/?l=obsrti

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 65.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

3. Data: 2006-06-17 09:45:30

Od: "ADI" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> [...]
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Dozwolone od lat 18 - na liczniku 65.000:

Czesc AIcha, lekarz zapisal mi Doxycycline na 10 dni.Ale stwierdzilem
ze chce sie dobrze wyleczyc i chcialem wziac wiecej i biore juz 17
dzien a efekt marny(po 5 dniu byl jakis efekt ale pozniej sie to
zatrzymalo).Wczesniej bralem (Augumentin,Nolicyn i Tarivit)ale to nie
sa lekarstwa na ta bakterie.Moze ktos mial z mezczyzn taka bakterie
Ureaplasma urealiticum,jakie mieliscie objawy?I jakie lekarstwo na to
braliscie i czy wam to zeszlo.Moze moja bakteria jest juz tak
zasiedziala bo bralem od kilku miesiecy leki ktore na nia nie
dzialaja.Potrzebuje jakiegos silnego leku w zastrzkach na
to?Pozdrawiam wszystkich i ciebie tez Aicha.

4. Data: 2006-06-17 18:26:06

Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Miesiac kuracji trzeba... Jesli to nic nie da, zastosuj antybiotyk
makrolidowy typu Rulid czy Rovamycin rowniez przez miesiac. A jak i to
nic nie da to Cipronex takze przez miesiac. I moze to tez nic nie
pomoc... I jesli tak to trzeba z tym zyc... Wszystko doustnie,
zastrzyki nic nie zmienia...

krostki
Bol sciegna Achillesa - jakas masc?
Nieprawidłowy zgryz
Ropne gardło
Krople do oczu - czemu mogą być otwarte tylko przez miesiąc ?