Ropne gardło

1. Data: 2006-06-15 20:44:49

Temat: Ropne gardło
Od: "Marian" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem w przychodni lekarskiej i doktorka powiedziała mi, że mam ropne gardło i
przepisała mi antybiotyki, gardło mnie nie bolało więc o co chodzi ?

2. Data: 2006-06-15 21:04:44

Temat: Re: Ropne gardło
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, o co Ci chodzi? Antybiotyki mają zwalczać infekcję i ból lub
jego brak nie ma tu nic do rzeczy.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-06-15 21:28:26

Od: "bynio" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest ropa to są bakterie a te zwalczamy antybiotykami.

4. Data: 2006-06-15 21:56:28

Od: "Marian" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli jest ropa to są bakterie a te zwalczamy antybiotykami.

a skąd się bierze ta ropa i dlaczego nie odczuwam bólu gardła ?
dlaczego też wraz z antybiotykiem dostałem priobiotyki ?

5. Data: 2006-06-16 06:24:00

Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian napisał(a):
> a skąd się bierze ta ropa i dlaczego nie odczuwam bólu gardła ?
> dlaczego też wraz z antybiotykiem dostałem priobiotyki ?

Mnie dziś lekarz powiedział, że to bakteryjne. Mogłeś się od kogoś
zarazić. Jak Cię gardło nie boli, to się ciesz. Ja od 4 dni walczę z
anginą ropną i jedyna co mi pomaga to silne leki przeciwbólowe, ale
antybiotyk oczywiście też biorę.
eMCe

6. Data: 2006-06-16 07:14:16

Od: Zbuj <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ropa bierze sie z tego, ze Twoj organizm walczy z bakteriami- sa tam
m.in. rozlozone komorki bakteryjne, komorki Twojego ukladu
odpornosciowego, itp. A probiotyki bierze sie dlatego, zeby
antybiotyk, ktory przyjmujesz, nie zabil bakterii jelita grubego.
Pzdr

7. Data: 2006-06-16 12:29:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marian" <h...@o...pl> wrote in message

> a skąd się bierze ta ropa i dlaczego nie odczuwam bólu gardła ?
> dlaczego też wraz z antybiotykiem dostałem priobiotyki ?

a czemu sie tego nie zapytalas lekarza??

iwon(k)a

Krople do oczu - czemu mogą być otwarte tylko przez miesiąc ?
czy musze isc do lekarze (problem po spozyciu mleka)
Z ARCHIWUM X
czeste stolce
ropień na dziąśle